Voorstelling

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling

• Maker
    Discussie
  • Goede middag iedereen,

Eerste post op dit forum, ben zelf afkomstig van het Gentse. Heb sinds enkele maanden een 2011 997.2 GT3 RS gekocht met 13k km op de teller, als opvolger voor de Nissan gt-r. Deze laatste staat dan ook te koop!

Verschil van belevenis tussen de RS en de GT-R is onvoorstelbaar, ook al is de GT-R wat sneller (750pk). Duidelijk het bewijs dat kracht =/= plezier staat! Ik probeer eerst wat wegwijs te worden op dit forum 😀 !

Grtjes
    Sébastien

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
    • Waaaw. Foto’s, aub.
      Een droomwagen. :applaus: :applaus:

[quote=”WES-RS” post=139436]Gewoon nu zondag (18 Augustus) meekomen naar de fotoshoot georganiseerd door Momenol in de haven van Antwerpen. :up:[/quote]
        Nog een beter idee!

Deze kar wil ik echt eens in RL zien *luv

Gewoon nu zondag (18 Augustus) meekomen naar de fotoshoot georganiseerd door Momenol in de haven van Antwerpen. :up:

Welkom hier.

Als je eens interesse moest hebben in een fotoshoot van de RS, mag je mij altijd contacteren.
            (kostenloos 8) )

welkom, en is er hier al om foto’s gevraagd van deze knappe wagen ? 😆 😆

XXX

Ah eindelijk wijs geworden en de plastiek buitengegooid voor het echte werk 😈

Succes met de GT3rs :respekt:

welkom hier :drink:

Wim

Welkom op het forum, en een GT-R is toch ook niet mis. 😉

Welkom en veel rijplezier.

Pics ? 😛

Succes met de wagen.

Mooie foto’s trouwens :happy:

welkom op dit gezellige forum. Een zalige machine heb jij gekocht, proficiat! :respekt:

Sébastien welkom hier op dit leuke forum.

Wij zien graag fototjes van je *porsche

Ciao,
                            Luc

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.