Voorstelling

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling

• Maker
    Discussie

• Damien
    Deelnemer

Hallo iedereen,

Ik ben Damien 31 jaar en woon in regio Diksmuide. Ik ben voor het eerst in aanraking gekomen met porsche 19 jaar geleden toen mijn nonkel zijn 1ste porsche ging kopen. Een witte 911 3.0 denk ik… Hij was toen 30 jaar en nu 19 jaar later rijdt hij nog steeds met porsche. Telkens hij een nieuwe porsche ging kopen mocht ik eens een ritje maken ,wat mij telkens meer zin deed krijgen om mijn eigen porsche te kopen.
      Een dikke maand geleden heb ik de knoop eindelijk doorgehakt en ben ik ervoor gegaan! Eindelijk was het zover…
      Toeval wil dat het ook een witte porsche is ,het is een 996 geworden van 2000 met tiptronic. Buitenkant is omgebouwd naar de gt3 rs en er zitten nogal wat opties op zoals: xenon ,cruise control ,alcantara dakhemel ,gps ,… Er zitten ook techart velgen onder en een kw v3 schroefkit
      Ik post later wel nog meer foto’s
      Grtz gdog

[URL=http://s1328.photobucket.com/user/Gdog_4/media/imagejpg1_zps4a39a210.jpg.html][IMG]http://i1328.photobucket.com/albums/w527/Gdog_4/imagejpg1_zps4a39a210.jpg[/IMG][/URL]

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 53)
      • tenzij je “looks over essentials” verkiest zou ik een 996 op 17″ winterbanden zetten zoals hij af fabriek uitgeleverd werd;
        evt nog 18″ maar zeker geen 19″.

nog geen winterbanden 😉 maar misschien dat er hier iemand raad kan geven over 19″ winterbanden of dan toch best kleiner gaan voor de winter…

S2

Met winterbanden? 🙂

Was een inside joke (had met Damien al contact ivm met de winterbanden).

Mooie 996! Veel succes ermee, zijn erg onderschatte wagens! En laat je vooral niet gek maken met verhalen over 3.4 en ploffers 🙂

bedankt voor de vele positieve coments 😉 ik ben zeer tevreden met mijn 1ste porsche en vind de looks ook mega *luv ik wil het liefst ook de gt3 kuipstoelen steken maar dan moet ik de achterbank er ook uit halen en dat is voorlopig geen optie… mijn dochter moet nog mee kunnen dus zijn de turbo stoelen de enigste optie voorlopig. mijn porsche is dan ook mijn daily wagen… maar zodra het kan opteer is zeker voor de gt3 kuipjes en de rolkooi
              is er hier iemand die mij zou kunnen vertellen als ik een 997 stuur die voorzien is voor PDK zou kunnen plaatsen in mijn 996 met tiptronic ? of iemand die een 3spaak stuur incl. airbag en tiptronic toetsen te koop weet zijn ?
              er volgen binnenkort nieuwe foto’s van de 996

Awel… Die ombouw vind ik nu niet verkeerd!
                Mss eerder aan de gt3 kuipjes denken?

Mwelkom gdog op het forum.
                  Ziet er geweldig uit.
                  Heel veel plezier ermee maar dat zal ongetwijfeld lukken.

:salut: welkom onder de stervelingen met dezelfde afwijking(en)

Welkom gdog :drink: mooie 996,veel leuke km gewenst :driver:

welkom,schoon machien :up:

welkom en mooie wagen die je hebt, veel plezier (twijfel ik niet aan) ermee :up:

koksijde

:respect2: bedankt allemaal
                              @ StijnG ben je ook van de streek van Diksmuide?

En ik heb al enkele plannen met de *porsche ik heb al andere stoelen gekocht (de turbo stoelen met harde achterkant) ik post wel foto’s als ze er in zitten

Welkom, mooie 996!

Welkom op het *porsche forum. :drink:

welkom!
                                    Mooie 996

Eindelijk nog eens iemand van mijn kant 🙂

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 53)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.