Home › Forum › Stel jezelf even voor ! › Voorstelling 911cabriog50
- Dit onderwerp bevat 37 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 3 maanden geleden door Bart.
-
MakerDiscussie
-
23 oktober 2013 om 11:34
Hallo allemaal,
ik ben nieuw op het forum want ben sinds twee weken de trotse bezitter van een 911 :happydance:
ik wil men auto super beveiligen vandaar mijn vraag: welk is het beste en hopelijk niet te ontstoren tracking systeem zodat ik bij diefstal hem direct kan volgen en direct erachter kan gaan, wachten op de politie hun actie ga ik niet doen, ik ga er zelf achter 😀
graag vele reactie’s,
groeten, -
MakerDiscussie
-
lijkt mij een leuk idee om te organiseren :happydance:
jouw wagen ziet er ook super uit :driver:
[quote=”WTL88″ post=147004]Schitterende bak, het regiment 88 wordt steeds groter.
Binnenkort kunnen we een G50 meeting houden. :happydance:[/quote]Schitterende bak, het regiment 88 wordt steeds groter.
Binnenkort kunnen we een G50 meeting houden. :happydance:[quote=”porsche 1988″ post=146985]Mooie wagen… :applaus: :first:[/quote]
:respekt:
zie dat jij ook een 911 van 1988 hebt :happydance:[quote=”Mikey” post=146983]ik was eigenlijk niet aan het vissen achter de aankoopprijs, was eigenlijk aan het spotten met hoe goedkoop je tegenwoordig een 996 kan kopen en daar dat jij 2 zei….
nogmaals gefeliciteerd met de prachtige aankoop…
De cabrio is een droom maar vanwege kids is het een Targa gewordenPS: ikzelf heb een europese “Duitse” 911 Targa modeljaar 87 dus ook met de G50 en ook volledig matching number en op gewone nrplaat en in september blanco gekeurd dus :driver:
Is wel niet in showroom staat maar heb nog wel wat budget over voor de mijne €40k – 48k zal kosten …[/quote]heb ook eerst nog overwogen om een targa met G50 boite te nemen maar de lijn van de cabrio zelfs met dak dicht vind ik persoonlijk nog mooier,maar dat is voor iedereen anders natuurlijk, en als je op verlof bent met de auto zit je natuurlijk met dat targadak dat dan de al kleine koffer inneemt.
Heb je dan zoveel minder last van wind achteraan waar de kids zitten?
zowieso, wanneer er kinderen achteraan zitten, is het toch de bedoeling om niet op z’n staart te stampen he 😀Er gaat mijn inziens niks boven die G50 boite, dat zal je ook wel weten hé :coolness:
Zou niet graag in de schoenen staan van iemand die nu z’n 996 wil verkopen en er een “eerlijke” prijs voor wil krijgen, om het zacht uit te drukken, ze gooien ze naar je hoofd, voor amper 25000 koop je er een in showroomstaat met nieuwe motor er al in,jammer want zijn ook mooie wagens alleen zit de betrouwbaarheid van de motor hen niet mee..
koop je er een die nog geen nieuwe motor heeft ben je meestal gezien en dan nog zelfs met nieuwe motor moet je blijkbaar opletten.
die van ons stijgt elke dag in waarde, een 996 daarentegen :bounce:ps: heb zelfs garantie op men auto gekregen zowel op motor als boite, wie niet zeker is over wat hij verkoopt doet dat nooit :happydance:
we komen elkaar zeker nog tegen :driver:
ik was eigenlijk niet aan het vissen achter de aankoopprijs, was eigenlijk aan het spotten met hoe goedkoop je tegenwoordig een 996 kan kopen en daar dat jij 2 zei….
nogmaals gefeliciteerd met de prachtige aankoop…
De cabrio is een droom maar vanwege kids is het een Targa gewordenPS: ikzelf heb een europese “Duitse” 911 Targa modeljaar 87 dus ook met de G50 en ook volledig matching number en op gewone nrplaat en in september blanco gekeurd dus :driver:
Is wel niet in showroom staat maar heb nog wel wat budget over voor de mijne €40k – 48k zal kosten …[quote=”Mikey” post=146968][/quote]
had er bijna twee 996’s van kunnen kopen maar beklaag het me absoluut niet, t’is een droom die in vervulling is gegaan :D[/quote]Knappe Cabrio ik hou wel van Zwart/Zwart
Met de prijzen van de 996 gok ik dan op een 35000 :engeltje:
Heeft deze de zwart lederen Turbo zetels?
Komt die van iemand in Kortrijk?[/quote]de prijs ga ik hier niet vermelden, maar kijk gewoon is op autoscoot, er staan er 2 zoals de mijne te koop, de ene 40000 en de andere 47990, na men zoektocht was het wel duidelijk dat je een “echte” europese met 170KW met G50 boite en cabrio in deze staat(is nu gekeurd voor dagelijks gebruik en op keuringsgewijs geen enkele opmerking zelfs niet van olielek :relaxman: )en uitvoering niet makkelijk onder de 40000 zal vinden. Omgebouwde amerikaanse met zogezegd 170KW, en die zo ook worden voorgesteld tot je de papieren ziet zijn vaak een pak goedkoper, heb europese gezien en daar waren al snel vele duizenden euro’s kosten aan, een “echte” liefhebber zorgt dat zijn wagen tiptop in orde staat, als dat niet zo is en hij staat te koop weet je dat je andermans miserie koopt en dan weet je vaak niet waar je aan begint :bounce:
neen, de gewone lederen zetels en met matching motor en boite 😀
neen, niet van iemand uit Kortrijk, komt uit de privé collectie van Porsche garagist, stond niet te koop, vandaar dat hij echt in topstaat is, alles wat moest en zelfs niet moest vernieuwd worden is ook vernieuwd, o.a. nieuwe ophanging, volledig nieuwe dansk sportuitlaat en warmtecollectoren alles in inox, echt alle rubbers overal vernieuwd, alle verlichting nieuw, ook nieuwe voorruit, hij zou zo uit de showroom gereden kunnen komen, alsof hij nagelnieuw is :happydance:
heb heel Europa afgezocht, nergens kon ik een betere vinden :first:[/quote]
had er bijna twee 996’s van kunnen kopen maar beklaag het me absoluut niet, t’is een droom die in vervulling is gegaan :D[/quote]Knappe Cabrio ik hou wel van Zwart/Zwart
Met de prijzen van de 996 gok ik dan op een 35000 :engeltje:
Heeft deze de zwart lederen Turbo zetels?
Komt die van iemand in Kortrijk?[quote=”911cabriog50″ post=146927]
Maarten?
En, wat vind je ervan?
had er bijna twee 996’s van kunnen kopen maar beklaag het me absoluut niet, t’is een droom die in vervulling is gegaan :D[/quote]
That’s me 🙂
Heel knappe cabrio, zelf zie ik me er niet in rijden (ben nogal gevoelig voor “nieuwe” modellekes), maar kan het zeker appreciëren.
super mooi.
blijft altijd prachtig.
veel sukses ermee.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.