Voorstelling 911cabriog50

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling 911cabriog50

• Dit onderwerp bevat 37 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Bart.
  • Maker
    Discussie

• raf ceulemans
    Deelnemer

Hallo allemaal,

ik ben nieuw op het forum want ben sinds twee weken de trotse bezitter van een 911 :happydance:

ik wil men auto super beveiligen vandaar mijn vraag: welk is het beste en hopelijk niet te ontstoren tracking systeem zodat ik bij diefstal hem direct kan volgen en direct erachter kan gaan, wachten op de politie hun actie ga ik niet doen, ik ga er zelf achter 😀

graag vele reactie’s,
      groeten,

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
      • [quote=”S2″ post=146895]Raf???

Welkom hier :)[/quote]

Maarten?

En, wat vind je ervan?

had er bijna twee 996’s van kunnen kopen maar beklaag het me absoluut niet, t’is een droom die in vervulling is gegaan 😀

had ik nog niet aan gedacht, goed idee!!!!
          moest ik een leuke en betrouwbare vrouw hebben, dan kan ik men schoonmoeder erin achterlaten, denk dat dat nog veel beter werkt 🙂

:respekt: :first:

Wat blijft dat G-model toch een lekkernij om naar te kijken
              Sjiek speelgoed, good luck ermee.

Goede beveiliging? Dobberman die net niet genoeg te eten krijgt en die eigenaar van schurk kan onderscheiden

F

Proficiat, schoon Porscheke.Kan ook moeilijk het tegendeel beweren want ik heb praktisch dezelfde :mrgreen:

[quote=”911cabriog50″ post=146864]Op groot verzoek :happydance:

Dit is hem dan , men beauty, Porsche Carrera cabrio 3.2 G50 231pk van 1988.
                  In topstaat :driver:[/quote]

Mag je wel zeggen ,In TOP staat :up: :first:

S2

Raf???

Welkom hier 🙂

Op groot verzoek :happydance:

Dit is hem dan , men beauty, Porsche Carrera cabrio 3.2 G50 231pk van 1988.
                      In topstaat :driver:

Attachments:
                      • image.jpg
                      • image_2013-10-25.jpg
                      • image_2013-10-25-2.jpg
                      • image_2013-10-25-3.jpg
                      • image_2013-10-25-4.jpg
                      F

Aan de onderwerptitel te zien gok ik het G-model aangezien we toch enkel bij deze modellen graag een onderscheid maken tussen de 915 & G50-bak. Maar de foto’s (al dan niet in 3D) zullen alles binnenkort wel duidelijk maken denk ik.
                        P.S. Heeft iemand misschien al vermeld dat een kort introfilmpje ook toegestaan is (van de Porsche uiteraard) :ass:

Moest er niet direct inspiratie zijn kan je onderstaande filmpje als voorbeeld gebruiken. :coolness:
                        [video]http://www.youtube.com/watch?v=k8kjCsI7iqI[/video]

Toch welkom op het forum en laat je niet afschrikken door het gezever (van mijnentwege) :drink:

Van harte welkom op dit forum ! :applaus:
                          Welk type 911 een 3.2 ? 964 ? 991 ?

🙂 Welkom.

En da gezaag over die foto’s, daar moet je nie naar luisteren hoor.

Maar moest het eens passen kan je eens een kleuren-3D schetsje plaatsen?
                            :think:

Welkom maar graag foto’s aub!!!!!!!!

XXX

Welkom en ik was juist ‘t zelfde aan’t denken, waar blijven die foto’s toch 😈

Benvenuti,

ik ben stomverbaasd dat er nog niemand om foto’s gevraagd heeft :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman:
                                  Hierbij dus : FOTO’S
                                  ciao
                                  Luc

[quote=”Harley49″ post=146593]Hoe zeer ik van mijn P houd het blijft uiteindelijk maar een object.[/quote]

Ban him from this forum NOW 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.