Voorstelling 991 bij Carrera Motors op zat 3 decem

Home Forum Porsche Uitstappen Voorstelling 991 bij Carrera Motors op zat 3 decem

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Verschillende onder ons hebben een uitnodiging gekregen voor de voorstelling van de nieuwe 911 (type 991) op zaterdag 3 december 2011 .
      Er zijn ook uitnodigingen verstuurd voor donderdag en vrijdag .
      Ik zelf en nog enkele forumleden zullen bij Carrera Motors aanwezig zijn op Zaterdag 3 december om 16.00 u .
      Degene die een uitnodiging hebben gekregen en samen willen gaan laten maar iets weten .

Op basis van welke criteria men een uitnodiging heeft gezonden kan ik niet beantwoorden .Er staat wel in dat de uitnodiging geldt voor max 2 personen .
      Ik vrees dat we moeilijk mensen kunnen meenemen die geen uitnodiging hebben bekomen . 🙁 Tenzij ze persoonlijk contact opnemen met een Dealer of met CM .

@administrator of de mod’s ,misschien kan er een menu 991 aangemaakt worden .

Aanwezig :Reys
      Funny

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 112)
      • En te bewonderen op elk Porsche treffen dat niet te laat eindigt 😀 :applaus:

‘t is nen echten dat ziede :driver:

🙂 aandoenlijk enthousiasme… hopelijk zit dit nog in ons allen…

Bij deze de volgende generatie Porsche fanaten bij Carrera Motors op 3 december (als di Rupo & Co geen stokken tussen de wielen steekt :puke: )

002.JPG
              003.JPG
              001.JPG

Ik heb helaas ook mogen ondervinden dat het moment men weet dat je een Porsche hebt je anders behandelt wordt .
                En dan bedoel ik niet positief .

* BTW herziening gehad en +8000€ mogen bijbetalen omdat ondanks geen enkel bewijs van hun stelling men vond dat als ik meerdere wagens had ingeschreven met daaronder een Porsche ik wel meer zou moeten verdienen dan aangeven . Geen duscussie , betalen of Porsche wordt aangeslaan

* Gemeentebelasting betalen voor een gemeente waar ik in dat jaar geen seconde gewoond heb (75€) . Ondanks contact van mij en opsturen van opzegging huur , nieuw huurcontractetc etc ineens een deurwaarder aan de deur die (gelukkig was ik niet thuis en kon men er niet in) de Porsche kwam in beslag nemen (jawel , voor 75€)nog VOOR ik een reactie van de kamer van Burgemeester en schepenen had gekregen op mijn verzet .

* Betaling allimentatie in Duitsland . Ze hebben alle loonfiches van mij van de voorbije jaren , maar vinden daar geen vrede mee . Telkens komt de Porsche mee in het verhaal

En zo kan ik nog wel dingen opnoemen 👿

Als er iemand interesse heeft, ons sociaal secretariaat heeft dit in een handige excel gegoten. Kan jij de nodige zaken snel uitrekenen.

Wij zijn hier zwaar offtopic aan het gaan maar de P heeft mij onlangs mijn dikste klant gekost. Toen hij via via te horen kreeg dat ik met een porsche reed heeft hij direct alle toekomstige bestellingen stopgezet. Pas op, gewoon een aankoper in loondienst in een heel groot bedrijf dus het was pure jaloezie van een werknemer en niets meer. Ik zat gemiddeld 10 tot 15% onder de prijzen en toch wou hij bij mij niet meer bestellen. Enkel en alleen omdat ik volgens hem met een veel te dure porsche rij (hij heeft wel een nieuwe audi A6 als firmawagen). Het zijn toch zijn centen niet als hij elders duurder aankoopt.

[quote=”Audiotronics”]”Amai 499 euro voor dieje GSM? Aja uwe porsche moet ook betaald worden hé.” En dan zeg ik dat die GSM elders overal 549 euro geprijsd staat. Maar neen die porsche heeft het dan gedaan bij hun. [/quote]
                      Dat ben ik met momenten zo str*ntbeu hé?!
                      En dan probeer je die uit te leggen dat mijne “dikke” Porsche minder gekost heeft dan hun nieuwe Passat met alles op en aan en dan zie je ze instemmend knikken, en de dag erop is dat weer krak hetzelfde: “Gij moet niet klagen, gij zijt rijk want je hebt ne Porsche”, en dan weer heel die uitleg etc… ad infinitum…

Het weegt echter niet op tegen de rijervaring! :applaus:

Zoals ze deze week lieten zien op Top Gear: één of andere krel, ne Pixo, kostte nieuw 7990 Euro (of Pond) en ze lieten zien wat je voor dat geld op de 2ehandsmarkt kan kopen. Mercedes V12, Bentley van in de jaren ’90, Boxster, BMW 850, etc…
                      De mensen hebben gewoon dat verstand niet hoor! Akkoord, ze zijn duurder om mee te rijden, maar dat kost ook maar evenveel om aan te kopen.
                      Ze gingen dan de straat op om aan Joe Sixpack te vragen wat ze dachten wat die auto’s kostten: 25.000?? 40.000?? 60.000?? Nee meneer: 7990.
                      DUS STOP MET FREAKIN’ JALOERS TE ZIJN!!! :wtf:

[quote=”Ibiz@ke” post=85678]ne dacia duster jong :shock:[/quote]

Bij wijze van spreken dan 😉 Elke dure wagen geeft momenteel problemen. Laatste controle van de fiscus : die snotter in zijn goedkoop kostuum komt binnen, ziet de P staan en zegt : ik denk dat we uw boekhouding eens deftig gaan moeten controleren mijnheer want zo een wagen om mee rond te rijden? Stond daar de skoda dan was die pippo op vijf minuten terug weg. Nu heeft hij elk papierke drie keer omgedraaid. Idem voor klanten die voor bijvoorbeeld een GSM komen zien maar de centen niet hebben. “Amai 499 euro voor dieje GSM? Aja uwe porsche moet ook betaald worden hé.” En dan zeg ik dat die GSM elders overal 549 euro geprijsd staat. Maar neen die porsche heeft het dan gedaan bij hun.

Mijn P is al even afgeschreven en hij zal eruit moeten, anders is het onbetaalbaar geworden om op de zaak te laten staan. Ik weiger “strikske” zijn belastingsregering te sponsoren. Volgens mij gaat de verkoop van duurdere wagens een dikke ramp worden.

Wat ik nu al aan het denken ben, een autohandelaar koopt een wagen aan, hangt daar Z-platen op en verkoopt die wagen. Als hij deze verlieslatend verkoopt boekt hij dit voledig als verlies weg? Ik bedoel daarmee die hebben toch geen last van al die nieuwe fiscale maatregelen? Een materie waar ik me wel eens wil in gaan verdiepen. Misschien zijn Z-platen een mogelijk achterpoortje?

Anoniem

[quote=”funny” post=85721]@carrera 4s ,ergens een site waar we info over de nieuwe maatregelen kunnen lezen ?[/quote]

http://www.mobimix.be/inhoud/2011/12/5/2812

ze vakkundig ons land naar de kloten aan het helpen, sorry voor het taalgebruik…

Ik stond op het punt mijn vennootschappen naar het buitenland te brengen… maar vooruitzichten zijn daar ook niet goed hoor…

Anoniem

Neen dat beest gaat niet weg ,wel zoek ik een oplossing voor de KJN .
                              Ik voel me niet geroepen om de boel te financieren .
                              Enkele voorbeelden ,fiscale aftrek pensioensparen stuk minder ,vroeger aan marginale aanslagvoet nu niet meer ,Woonbonus weg voor mij ,Roerende voorheffing van 15% naar 21% ,in sommige gevallen naar 25 % .
                              Extra belasting van de bedrijfswagens ,enz.Als je alles gaat optellen zit je aan een aardig bedrag .
                              Stom dat ik wil werken en vooruit wil in het leven .Degene die er geen zin in hebben bekomen ook alles van de staat .
                              Welk (buitenlands bedrijf )wil hier nu nog investeren ?
                              Voor wie werk ik ❓ ❓ ❓ ❓

Inderdaad er zijn er die het (veel) slechter hebben .

Bart ge krijgt toch geen schrik he 😈
                                dat beest moogt ge niet verkopen ❗

Anoniem

@carrera 4s ,ergens een site waar we info over de nieuwe maatregelen kunnen lezen ?

het is inderdaad een ramp hoe zwaar ze die wagens gaan belasten.
                                    Voor de zaak rij ik met een Lexus hybride (CT200H) voorlopig alleen voordelen maar ze zullen daar ook wel iets op vinden 🙁

Ik participeer in een meubelbedrijf in Italië, tot voor kort was het daar heel goedkoop een sportwagen in te schrijven en er mee te rijden.
                                    Ik was dan ook van plan dat te doen en met Udinese platen rond te rijden.
                                    Maar nu met de veranderingen daar hebben ze me aangeraden even te wachten, want ook daar gaan ze de burgers uitmelken…

Mijn broer heeft jaren in Duitsland (München) gewoond, het verschil in taksen, en dergelijke was werkelijk hallucinant… toen hij terug in België kwam wonen verschoot hij zich een breuk wat het hier allemaal kost.
                                    bvb een gepersonaliseerde nummerplaat kost daar 10 euro, hier honderd keer meer 👿

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 112)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.