Voorstelling 991 bij Carrera Motors op zat 3 decem

Home Forum Porsche Uitstappen Voorstelling 991 bij Carrera Motors op zat 3 decem

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Verschillende onder ons hebben een uitnodiging gekregen voor de voorstelling van de nieuwe 911 (type 991) op zaterdag 3 december 2011 .
      Er zijn ook uitnodigingen verstuurd voor donderdag en vrijdag .
      Ik zelf en nog enkele forumleden zullen bij Carrera Motors aanwezig zijn op Zaterdag 3 december om 16.00 u .
      Degene die een uitnodiging hebben gekregen en samen willen gaan laten maar iets weten .

Op basis van welke criteria men een uitnodiging heeft gezonden kan ik niet beantwoorden .Er staat wel in dat de uitnodiging geldt voor max 2 personen .
      Ik vrees dat we moeilijk mensen kunnen meenemen die geen uitnodiging hebben bekomen . 🙁 Tenzij ze persoonlijk contact opnemen met een Dealer of met CM .

@administrator of de mod’s ,misschien kan er een menu 991 aangemaakt worden .

Aanwezig :Reys
      Funny

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 112)
      • Ik vind het interieur best knap !
        Dat open dak is inderdaad iets speciaals…

Nu, voor mij moet het toch een cabrio zijn …. 😉

Anoniem

Luc die spiegels vind ik ook maar niets ,terug in de tijd .

Inderdaad over het interieur kan je discussieren ,voor mij zou het iets sportiever en soberder mogen .
          Dat schuifdak hoeft voor mij ook niet .Vraag me af hoe dat paneel gaat reageren bij hoge snelheden .

Spiegels van de 991 vond ik echt[url=http://planetsmilies.net]

Shit, was gisteren ook bij Carrera Motors van 14u30 tot ongeveer 15u30.

Blijkbaar heb ik iedereen van het forum dus gemist 🙁

Vandaag langs geweest bij Knokke Motors om de 991 te gaan bewonderen, moet eerlijk zeggen dat ik niet onmiddelijk een wauw gevoel had van ik moet die hebben.
                Beetje te veel luxe momenteel vind ik, moet er nog beetje aan wennen hé.
                De witte 997 4 GTS Cabrio die er stond vonden zowel ik, vrouwke en zoon véééééél mooier!!!

Ben bezig met wat foto’s te bewerken van gisteren, hier alvast 2 plaatjes:

Een geslaagde avond dat zeker. Bij CM gewoon zonder uitnodiging binnengelopen en Reys, mushroom, funny, zwartepijl en snoer getroffen. Er was eigenlijk niet echt veel volk en je kon alles op gemak bekijken en in de wagens plaatsnemen. Er stonden twee nieuwe 991 2S. De 991 is op zich wel mooi, maar over een paar zaken waren niet alle meningen gelijk : open dak doet een beetje vreemd aan, achterkant met de lichten en protserig ‘porsche’ opschrift, interieur luxueus maar de middenconsole vond ik wat overdreven … maar ja ik zal ook niet tot het doelpubliek behoren met een prijs van rond de 130K euro voor de 2S die er stonden. En als de sint toch langskomt mag hij van mij de witte 997 GT3 met 18000 km voor 83000 euro meebrengen …

Wel een paar hilarische momenten meegemaakt en etentje achteraf was de moeite om bij te zijn 😉

Inderdaad een leuke avond bij Carrera Motors. De nieuwe 991 boeit mij wel maar is nog niet direct aan de orde. Heel leuke babbel gehad met aanwezige medeforumers. Daarna gaan eten met Funny, Snoer en Rocco. Goed gegeten, gedronken en veel leute gehad. Het was een geslaagde avond.

Leuke avond gehad bij Carrera Motors gisteren ,de 991 zie ik wel zitten op enkele punten na die ik persoonlijk minder vind ,maar ja we mogen nog eens dromen hè.Nadien met 7 mensen nog gezellig iets weest eten en veel plezier gehad om nadien nog even af te zakken bij zwarte pijl .Op de terugweg grote kontrole aan de oprit van de E 17 te Eeke ,maar gelukkig waren ze net alles in gereedheid aan het brengen en zijn we niet moeten stoppen .Niet dat we dronken waren maar toch iets te veel om nog ok te zijn denk ik .
                        Bedankt aan allen voor de leuke avond .

[quote=”deepee” post=85327]wel grappig dat ik gelijk met jullie in de toonzaal stond en jullie niet gezien hebben dat ik met een oranje lanyard heb staan zwaaien terwijl er maar een man of 20 was ?!
                          [/quote]

Zoals Jorgen schrijft hebben we het buiten pas gemerkt bij het vertrekken dat jij er ook was . We hebben helaas niemand met een ornaje Layard gezien ( we hadden onze ook wel niet om hoor)
                          Volgende keer beter

Ben er ook geweest maar herkende tussen al het volk jammer genoeg niemand.
                            ik was er rond 14u30 tot 16u30.
                            Dan buiten nog een aantal fotokes geschoten van de gt3 & 993.
                            Om dan nog eens bij Monza te passeren om de 1000000€ kostende 275 te bewonderen.

Anoniem

Deze namiddag de 991 gaan bewonderen .Valt Heel goed mee .
                              Een 6-tal forumleden aanwezig bij Cm .
                              Philippe jou hebben we niet gezien of waarschijnlijk niet herkend .

Hier alvast een detail fotoke van terstraks.

ik ga hier ook stoppen met werken zodat ik niet te laat ben ,tot zo mannen .

Ik ga nu vertrekken se.
                                    Ôp men gemakske al wa plaatjes schieten.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 112)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.