Voorstelling 991 bij Carrera Motors op zat 3 decem

Home Forum Porsche Uitstappen Voorstelling 991 bij Carrera Motors op zat 3 decem

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Verschillende onder ons hebben een uitnodiging gekregen voor de voorstelling van de nieuwe 911 (type 991) op zaterdag 3 december 2011 .
      Er zijn ook uitnodigingen verstuurd voor donderdag en vrijdag .
      Ik zelf en nog enkele forumleden zullen bij Carrera Motors aanwezig zijn op Zaterdag 3 december om 16.00 u .
      Degene die een uitnodiging hebben gekregen en samen willen gaan laten maar iets weten .

Op basis van welke criteria men een uitnodiging heeft gezonden kan ik niet beantwoorden .Er staat wel in dat de uitnodiging geldt voor max 2 personen .
      Ik vrees dat we moeilijk mensen kunnen meenemen die geen uitnodiging hebben bekomen . 🙁 Tenzij ze persoonlijk contact opnemen met een Dealer of met CM .

@administrator of de mod’s ,misschien kan er een menu 991 aangemaakt worden .

Aanwezig :Reys
      Funny

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 112)
    • Anoniem

@ Jol ,deze wagen past perfect bij jou .Waarop wacht je .

Ik ga hier de boeken sluiten om tegen 16 u bij Carrera Motors te zijn .

Dag Deepee, wij hadden ook pas door dat je er was toen we je wagen buiten zagen staan.
          We hadden nog terug binnen willen komen, maar ik moest dringend naar huis, mijn vrouw lag ziek in bed en de kinderen hadden honger…
          Volgende keer maken we de tijd om kennis te maken.

En inderdaad, ik ben verkocht…

Groet
          Jorgen

Zijn er nog forummers aanwezig bij Verellen deze namiddag?Ik ga een kijkje nemen (en een drankske….hik) rond 14h.

deze voorstelling was ook naar gewoonte bij Verellen heel magertjes.
              ze hebben streng geselecteerd op hun klantenbestand voor het versturen van uitnodigingen.

wel grappig dat ik gelijk met jullie in de toonzaal stond en jullie niet gezien hebben dat ik met een oranje lanyard heb staan zwaaien terwijl er maar een man of 20 was ?!

leukste detail van de voorstelling: hij is slechts 2% duurder dan zijn voorganger !! da’s dus minder dan onze inflatie jongens, er hangen koopjes in de lucht.

tot slot koen, bedankt voor het vereeuwigen van mijn karretje in jouw fotoreeks!! cool zo de kont van de “986CS” met op de achtergrond een blauwe 997 speedster. MERCI!!

Ik zal effe de instellinge checken .
                Ik had ze nochthans vrij gezet .
                Probeer het in vijf minuutjes nog eens .

Anoniem

Hey Koen, kan alle foto’s op Uw site openen enkel deze van de 991 niet.

Het was idd erg gezellig .
                    Thx Jorgen voor de goede zorgen .
                    Als je de voorstellingen bij Drogenbos gewoon bent is het Verellen natuurlijk piepklein (6 wagens binnen) maar het gezelschap net als de hapjes , drankjes en 991’s waren erg leuk .
                    Ik heb er van genoten .
                    Ik heb niet veel fotootjes , maar die paar vinden jullie HIER

En is er hier iemand verkocht ???

Anoniem

[quote=”snoer 964″ post=85292]@ Reys Vraagje: vanwaar komt het tijdsstip 16h00? Het feestje stopt om 17h00

Er zijn nog mensen die moeten werken hè 😀 Voor u stopt het feestje om 17h00 misschien maar wij gaan door nadien hoor .lol[/quote]

Daar zet ik eentje tegen Snoer!
                      Voorlaatste werkafspraak 15h00, 991 zien, laatste werkafspraak 18h30 (Gent), 20h00 ander feestje, morgen dus[IMG]http://i43.tinypic.com/6samgj.gif[/IMG] , ben duidelijk niet goed bezig!

Daarstraks met Koen naar Verellen geweest.
                        De nieuwe 911 valt bij mij wel in de smaak, zeker in de kleur AGAT GRIJS die daar stond.

Drogenbos was de moeite.

Event > Lekkere champagne, lekkere hapjes, eclectische voorstelling in het atelier, ..

Auto’s >
                          991 in zilvergrijs = TOP. Ik ben verkocht ..
                          550 Spyder: prachtig
                          911 rijkswacht: grappig .. ik heb het niet meegemaakt, maar vond het een grappige wagen

Er stonden 3 991’s.

@ Reys Vraagje: vanwaar komt het tijdsstip 16h00? Het feestje stopt om 17h00

Er zijn nog mensen die moeten werken hè 😀 Voor u stopt het feestje om 17h00 misschien maar wij gaan door nadien hoor .lol

917

[quote=”JoeBar_S2″ post=85283]Heb je daar nu een uitnodiging voor nodig, of kan je zomaar afkomen?[/quote]

Gisteren bij de voorstelling van Verellen in Hasselt moest je op de lijst staan, de namen werden gecontroleerd.

Enkele beelden van gisteren:

Heb je daar nu een uitnodiging voor nodig, of kan je zomaar afkomen?

JP laat nog een paar flessen drank over voor ons aub ? 😎 😎 😎

Anoniem

Vraagje: vanwaar komt het tijdsstip 16h00? Het feestje stopt om 17h00!!!
                                    Ga ietsjes vroeger, denk +/- 15h00

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 112)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.