Voorstelling Alain ST

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling Alain ST

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal, ik ben Alain en woon in het groene Bonheiden. Al sinds ik klein was droom ik er van ooit een porsche te bezitten, en sinds een paar weken is het zo ver. Ik ben de trotse eigenaar van een Panamera Sport Turismo. Graag had ik wel eens andere Porschisten ontmoet op een of andere meeting of evenement. See you !

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • Hi Alain,

Knappe auto.
      Ben benieuwd naar je mening over de wagen als je er laat ons zeggen een jaar mee rijdt.

Leuk dat je een jeugddroom hebt kunnen realizeren.

Welkom en veel rijplezier.

Hiermee is mijn Porsche avontuur eigenlijk begonnen. Had een VW T1, bouwjaar 58, en heb die volledig technisch aangepast en uitgerust met schijfremmen, race ophanging, andere stuurinrichting, sportversnellingsbak en flat6 porsche engine. Heb hem later terug omgebouwd.

XXX

Welkom Alain, ferme Panamera :up:

Van harte welkom, Alain!
            Knappe wagen!:up:
            Wat is een echte Porschist? De meningen zullen altijd verdeeld zijn maar ik kijk in ieder geval niet met minachting naar een bepaald type Porsche. Eerder naar sommige figuren die met een Porsche rijden:first:

Ive

Zalige wagen. Het pérfecte antwoord op de Audi RS6 wat mij betreft 😉

Dank u wel allemaal, misschien is dit voor de echte Porschisten niet aanvaardbaar, maar het is een ideale familie-sport-vrijetijdswagen. Momenteel is deze ook nog fiskaal intersessant door de kombinatie electrisch/benzinne. Ik heb momenteel bijna 3000km en zit aan een gemiddeld verbruik van 6,5 liter, fantastisch toch. Ik moet wel zeggen dat ik veel in de fille sta en voor mijn woon/werkverkeer bijna uitsluitend electrisch rij. De pure fun hou,ik voor het weekend!

Welkom en proficiat met de nieuwe Porsche >> prachtmachien !!!!

Welkom Alian, mooie wagen heb je daar :up: :up:

:up: Welkom Alain op dit leuke leerrijke forum en proficiat met je aanwinst !
                      Om andere forummers te ontmoeten kan je deze pagina in de gaten houden:
                      https://porscheforum.be/jomsocial/events/display

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.