Voorstelling Andy

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling Andy

• Maker
    Discussie

• Andy Schreurs
    Deelnemer

Dag allen, 

Na jaren van fantaseren begint de werkelijkheid dichterbij te komen.. Ik ben rustig aan opzoek naar een oldtimer Porsche. 
      Liefst de 911 sc, voorkeur gaat uit naar de coupé (of targa). 

Zelf woon ik in Lummen , voornamelijke bezigheid zijn altijd motoren geweest. Maar nu er kinderen in het spel zijn begint een oldtimer toch interessant te worden.

Graag zou ik mijzelf een projectje willen aankopen, zodat ik toch zaken zelf kan proberen te doen en wat meer ‘connectie’ met de wagen kan creëren. 

Aan allen die nog een deftig projectje hebben staan ( van de 911sc tot de 964) mogen altijd even contact met me opnemen! 

Alvast bedankt ! 

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
      • Proficiat met de aanwinst , mijn eerste P was ook een rode SC . Succes met de werken en ritten , misschien zien we elkaar nog wel eens op een rit .

Bedankt! 
          Ik ben er super content mee, er moeten wel wat zaken aangepakt worden. 
          Maar dat kan allemaal in de loop der tijd.

Hij is nu oranje (vond ik in het begin een beetje jammer, maar nu begint de kleur mij echt goed te bevallen). Ori kleur was blauw en zo zou ik hem graag terug hebben. 

Ik heb de markt ongeveer een half jaar in de gaten gehouden en naar 4 auto’s kunnen gaan kijken. Deze gevonden via een fb liefhebbers pagina gevonden en direct een goede klik met de auto en verkoper.. 

XXX

Proficiat, veel plezier aan deze beauty

Tsja, ziet er wel strak uit hoor zo op een afstandje, nix meer aan doen zou ik zeggen, ‘scheuren met dat hok’ zoals je wel eens hoort fluisteren …

Congrats !
                Veel plezier met het sleutelen en rijden

Mooi, proficiat!

Die huidige kleur is toch mooi vind ik..

Proficiat! Is toch nog snel gegaan 

Proficiat met de aankoop, en welkom op het forum…

Ik heb gisteren mijn eerste 911 3.0 sc aangekocht! 
                        Gaat om een rijdend opknap projectje, dus iets wat ik in de loop der jaren rustig ga aanpakken.. 
                        Terug in de originele kleur zetten, interieur terug netjes krijgen, en alles qua techniek wat verder op punt zetten.

Ik wou de beginpost aanpassen en zo een foto’tje toevoegen, maar dat gaat blijkbaar niet zo makkelijk.. 
                        Hieronder een foto’tje van de wagen.. Misschien zit de eigenaar zelfs hier op het forum…  

De wagen gaat normaal volgende week bij mij op de oprit staan , super blij mee en ik kijk uit naar de ritjes en het avontuur met de wagen!

Bedankt aan iedereen die me welkom geheten heeft! 

Dank u!

Tot nu toe is de zoektocht geen succes. Al een aantal maanden de markt in de gaten aan het houden , maar ofwel niet snel genoeg of de wagen blijkt helemaal niet te zijn zoals beschreven.

Maar de jacht hoort er natuurlijk bij!

Hey Bompa Lawijt,

Jou auto ben ik hier al een paar keer tegen gekomen tijdens het rondsnuiten op het forum.
                              Ziet er een topwagen uit, maar deze gaat jammer genoeg boven budget liggen.

Gisterenavond weer naar een exemplaar gaan kijken, en de eerste rit gehad met een 911 en WAUW!! Gaf toch een super speciaal gevoel.. Heel anders rijden dan ik had verwacht, aangenaam verrast dus !
                              Uiteindelijk de wagen toch laten staan omdat deze van Amerikaanse afkomst was( over de telefoon was me gezegd dat het een europese was)

En zo gaat de zoektocht verder….

Welkom !!

Welkom Andy, veel plezier hier.
                                  Toeter eens als je passeert in Paal .

Welkom mede-Limburger 🙂
                                    Ben benieuwd naar het project moet ik zeggen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.