Voorstelling Andy

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling Andy

• Maker
    Discussie

• Andy Schreurs
    Deelnemer

Dag allen, 

Na jaren van fantaseren begint de werkelijkheid dichterbij te komen.. Ik ben rustig aan opzoek naar een oldtimer Porsche. 
      Liefst de 911 sc, voorkeur gaat uit naar de coupé (of targa). 

Zelf woon ik in Lummen , voornamelijke bezigheid zijn altijd motoren geweest. Maar nu er kinderen in het spel zijn begint een oldtimer toch interessant te worden.

Graag zou ik mijzelf een projectje willen aankopen, zodat ik toch zaken zelf kan proberen te doen en wat meer ‘connectie’ met de wagen kan creëren. 

Aan allen die nog een deftig projectje hebben staan ( van de 911sc tot de 964) mogen altijd even contact met me opnemen! 

Alvast bedankt ! 

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
      • Welkom Andy!

Die van Bompa is geen oldtimer maar beter dan ze destijds gemaakt werden..

XXX

Welkom Andy. 
          Veel plezier in de zoektocht.
          ‘t ja, die van Bompa Lawijt is wel helemaal klaar en zeker geen projectje. Wel tip top machientje. 

welkom …

welkom 

Welkom Andy , 
                Ik heb nog wel een toppertje staan is geen project car en mag weg maar het moet niet .
                Heeft zijn betrouwbaarheid over enkele maanden nog bewezen in de TA
                 https://porscheforum.be/forum/15-porsche-uitstappen/129507-road-trip-time-tour-amical-spanje?start=0

Welkom Andy. 
                  Je gaat gegarandeerd veel plezier beleven aan de zoektocht naar de voor jou geschikte Porsche !!

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.