Voorstelling Ataraxie

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling Ataraxie

• Maker
    Discussie

• Adriaan Ghoos
    Deelnemer

Dag allen,

Ik ben Luc 47jaar en samen met mijn zoon deel ik dezelfde jongensdroom. In de zoektocht naar nog meer informatie over de Porsche targa 911 zijn we op dit forum gekomen.
      Nu dat de extra garage in de tuin af is beginnen wij onze zoektocht naar een stevige basis voor ons eerste porsche-restauratie project.
      In eerste instantie zouden we het fijn vinden te starten met een rijdende oldtimer (met mankementen) en deze na verloop van tijd gelijdelijk aan te restaureren.
      Extra informatie over extra kosten zoals verzekering, taksen, onderhoudskosten, verbruik,… Altijd welkom.

Groeten

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • Leuke voorstelling :first:
        Van harte welkom hier op het forum

Welkom Luc, informeer je goed en toch opletten met een wagen met ‘mankementen’, porsche onderdelen zijn duur en voor je het weet is je budget opgesoupeerd. Had ik dat zelf eerder geweten had ik mij misschien geen porsche gekocht, maar ja dat zijn vijgen na pasen :mrgreen:

XXX

Welkom op’t forum! Lekker ‘tetteren’ ruzie over onderdelen, trip’s en andere zaken. Ben zelf redelijk vers (op’t forum dan toch) en neem mijn zoon zo veel mogelijk mee want die is nog zotter van auto’s dan de papa… :relaxman:

Veel plezier. Kan mij een beetje inbeelden wat je bedoeld. Heb nl. ook 2 zonen die nogal autogek zijn en ze zijn ook niet weg te slaan van de Targa. Moet eerlijkheidshalve wel toegeven dat het van ons geen restauratieproject is

PB

Geniet vooral samen van die passie !

Wees welgekomen op dit forum heren!

Je zal hier genoeg informatie en aanbod krijgen volgens mij. Hopelijk kan je de nieuwe garage waardig inhuldigen 😉

Wim

Welkom, en leuk dat je met de zoon dezelfde passie deelt, en ken dat gevoel, is gewoon fantastisch. :relaxman:

welkom op het forum, ben beniewd naar je toekomstig restauratie project 😀

Ataraxia (Αταραξία) is een Griekse term, gebruikt door Pyrrho en Epicurus, die het ideaal van zielsrust beschrijft. Het gaat dan om een onverstoorbare staat die zich kenmerkt door vrijheid van zorgen, affectieloosheid en emotionele gelatenheid. Volgens Epicurus is het de eerste stap om hêdonê (genot) – wat volgens zijn leer het hoogste goed is – te bereiken.

Dat “vrijheid van zorgen” moet je straks maar even parkeren… 🙄

welkom hier, veel leesplezier en succes met de zoektocht

@ataraxie ,je maakt me nieuwsgierig ,vanwaar komt die nickname ?

Bedankt voor de verwelkoming!!

Laat ons hopen dat er de komende maanden iets interessants uit de bus komt 😀

Welkom Luc & Zn :drink:

Oldtimers met mankementen zijn er in overvloed dus ik verwacht snel een intro met afschrikwekkende foto’s :mrgreen:

Gebruik de zoekfunctie maar eens en je hoeft je voorlopig niet te vervelen.
                                Ook op het NL forum is een schat aan info te vinden.
                                Succes met de restauratie en het plezier in een steeds mooier wordende targa!

Welkom ataraxie op dit gezellige en informatieve forum .
                                  Over oldtimers en leeftijd oldtimers is er hier de laatste tijd al wat inkt gevloeid .
                                  Groeten Funny

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.