Voorstelling beetle1

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling beetle1

• Maker
    Discussie
  • Hoi allemaal
    Ik stel mezelf hier even voor want in al mijn enthousiasme was ik dit blijkbaar vergeten . Ik ben Peter woon te Berlaar en ben fervent oldtimerliefhebber . In het bijzonder Vw kever cabrio , Karmann cabrio en Porsche cabrio hebben mijn grootste aandacht . Buiten mijn Kever cabrio heb ik een halfjaartje geleden mijn éérste Porsche aangeschaft (deepee kent me al een beetje hij heeft me al goed geholpen :respekt: ) een Boxster van 1997 van éérste eigenaar met 110000km op . Zo bij deze heb ik me even voorgesteld , sorry voor het vergeten .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Merci allemaal 😀

Welkom :drink:

welkom
          en prociat met je Porsche
          veel genot&plezier
          :drink:

XXX

Proficiat met de aankoop Peter. Succes met de Boxter :happydance:
            Ben zelf nog op zoek naar een VW Golfje 1, gelijk iedereen een GTI ‘ke, maar daar vragen ze soms zotte prijzen voor :think:

@ deepee
              Denk da ik da eens ga doen , ik laat je wel even op voorhand iets weten en alvast superbedankt !!!

welkom

[quote=”beetle1″ post=182952]Denk het wel , je hebt me via dropbox al eens de manual porsche boxster doorgestuurd , waarvoor dank . Het probleem met de softtop is nog niet volledig opgelost , dat gaat een winterwerkje worden .[/quote]

berlaar is niet zover voor ons. als je er niet uit geraakt, stuur dan een PB. als je tot hier komt wil ik gerust een handje helpen op een vrij moment.

Wim

Welkom Peter, en weer een Karmann cabrio rijder erbij. 😉 :mrgreen:

Denk het wel , je hebt me via dropbox al eens de manual porsche boxster doorgestuurd , waarvoor dank . Het probleem met de softtop is nog niet volledig opgelost , dat gaat een winterwerkje worden .

S2

Welkom op het forum!!

Welkom op het *porsche forum. :drink:

ik moet een lijstje gaan aanleggen wie ik op PFB wat vertel, adviseer, … wijsmaak (soms voor hun eigen bestwil of om tegen zichzelf te beschermen :mrgreen: )
                            van harte welkom peter ! kennen wij elkaar ?

welkom, leuke collectie en veel rijplezier :up:

Nooit aan jezelf twijfelen! 😉 en zeker als Mushroom je aan het helpen is komt het goed … misschien :engeltje: alhoewel je hebt al 4 paginas op te topic en 3 zijn er leeg :coolness: :think:

Niet aantrekken en hartelijk welkom op dit hartstikke leuke forum! :happydance:

Thanks , ik begon al aan mezelf te twijfelen 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.