Voorstelling BOSC

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling BOSC

• Maker
    Discussie

• BOSC
    Deelnemer

Hallo Porsche liefhebbers,

Zoals jullie wel kunnen zien ben ik reeds sinds 2010 geregistreerd.
      Ik heb mij tot nu toe nog niet voorgesteld of niks gepost, daar brengen wij veranderingen in.
      U kan mijn vorige Porsche zien op foto’s, Dank zij de hulp van BBI staat deze wagen sedert november 2010 in bewarend beslag. :ass:
      Sinds die dag heb ik me eigenlijk enkel toegelegd op Jaguar, waar ik wel weg van was.
      Nu heb ik eindelijk de knoop kunnen doorhakken en voel ik de tijd rijp om terug over te schakelen naar Porsche. :respekt:
      Ik ga dit heel rustig doen en heb mij een 944 van 1986 gekocht.
      Ook hiervan zie je wel een foto.
      Ik hoop dat ik met deze porsche meer geluk zal hebben en misschien komt er hiernaa terug een 911 cabrio. :relaxman:

997CAB.jpg

997CAB2.jpg

foto944.jpg

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • welkom hier 😆

Van harte welkom op dit informatieve forum.

Van harte welkom Bosc ! :applaus:
            Hopelijk wordt de 997 snel vrijgegeven en kan je onbezorgd toeren !

😀 Welkom 944′ er eindelijk nog eens een collega 944 ‘er, als je zulke mooie wagen moet afgeven dat is zeker ni leuk, ik hoop voor jou dat je vlug een andere P kunt aanschaffen, :salut:

S2

Welkom hier! Je zal merken dat ook een 944 hier op veel support kan rekenen!

Welkom :drink:

BOSC hopelijk snel terug in de cabrio.
                    Maar ook met de 944 toch veel plezier.
                    Welkom op het gezellige P forum.

Benvenuti hier,
                      Veel plezier met je Porsche en hopelijk heb je de cabrio snel terug.
                      Alle rechtbanken zijn overbelast, dus ik vrees dat dit idd nog een tijdje kan duren. 🙁
                      Ciao,
                      Luc

XXX

Welkom en een toffe 944 dat je hebt :relaxman:

Welkom op het forum,ik hoop voor jou dat je snel terug met jou 997 kan rijden :salut:

Van harte welkom hier

Tja de 997 dat zal inderdaad wel iets van lange duur zijn.
                              De zaak is voor onbeperkte tijd uitgesteld en enkel de rechter ten gronde kan uitspraak doen over de vrijgave.Dus afwachten is de boodschap.

Welkom!
                                Als ik het goed begrijp staat de 997 bij de BBI en heb je nu een 944 gekocht?
                                Wordt de 997 nog gelost één dezer? Of is’t zo een spelletje dat nog jaren kan duren? :think:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.