Voorstelling Boxster donderdagavond 3 mei Carrera

Home Forum Porsche Uitstappen Voorstelling Boxster donderdagavond 3 mei Carrera

• Maker
    Discussie

• Bart
    Deelnemer

Vandaag een uitnodiging gekregen van Carrera Motors voor de voorstelling van de nieuwe Boxster op donderdag 3 mei om 19u30 .
      Zijn er nog forumleden die er naartoe gaan op die bewuste avond .We kunnen samen gaan en daarna nog iets gaan eten en of drinken .
      Groeten Funny

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 113)
      • Eerlijk gezegd zou ik nog even afwachten of ze die nieuwe fuchsen niet in 20″ gaan maken…

Gisteravond de kans gehad om de nieuwe Boxster te bewonderen.
          Zeer geslaagde upgrade. :applaus:

De 986 zal nog enkele jaren zijn charmante diensten mogen bewijzen, maar wie weet, in de toekomst… 😉

kan je tegen de rechter zeggen dat het speed delivery was :happy:

Ben jij dat op de foto Mush? :happy:

[quote=”plumber” post=97774]
                Neem de geanodiseerde voor de zomer en de zwarte voor de winter (dan zijn we van die oranje af :happy: )[/quote]

😥
                En ik ging juist terug de oranje gebruiken deze winter met een knoert van een Gulf sticker op de zijdeuren en kofferdeksel…

Dat, ofwel goudkleurige velgen erop met een reclame van UPS op de deuren :sarcastisch 😆

Plumber aan zo iets zat ik ook te denken 😉

[quote=”Mushroom” post=97760]Héhé…
                    BTW2: ‘t zal niet voor direct zijn, maar ik heb zo het zotte idee dat die geanodiseerde Fuchsen wel eens heel knap zouden kunnen zijn op een bepaalde bruine 991…
                    Volgens mijne maat zullen de zwarte knapper zijn.[/quote]

Neem de geanodiseerde voor de zomer en de zwarte voor de winter (dan zijn we van die oranje af :happy: )

Kenny en Mush : laat jullie gaan, niemand op’t forum die er spel gaat van maken :mrgreen:

Héhé…
                        Werd van ‘t weekend aangesproken ivm de nieuwe 19″ Fuchs velgen. Was al heel de dag in discussie met mijne maat over welke nu de knapste waren: de zwarte, of de geanodiseerde.
                        Die kerel vertelt me dus dat er per wiel een gewichtsbesparing is van 3 kg tov de “Fuchs look-a-like” zoals op de 997 Sport Classic etc…
                        Vraag ik de prijs: 3300 Euro + BTW… 😳
                        Dan toch maar “in ‘t zwart” kopen zeker? 😆

BTW, de nieuwe “echte” Fuchsen worden bij de OPC’s ook verkocht en zijn dus *niet* dezelfde velgen als op de 997 Sport Classic en Speedster, en ik weet ‘t : het steekt nauw, maar als je ‘t verschil gezien hebt zijn de Fuchsen toch zoveel mooier terwijl voor het ongetrainde oog er bijna geen verschil is.

2012-05-0516.58.53.jpg

BTW2: ‘t zal niet voor direct zijn, maar ik heb zo het zotte idee dat die geanodiseerde Fuchsen wel eens heel knap zouden kunnen zijn op een bepaalde bruine 991…
                        Volgens mijne maat zullen de zwarte knapper zijn.

Boekhouders hé… echte spelbedervers… :mrgreen:

[quote=”plumber” post=97725][quote=”Funny” post=97700]Wij allen zijn reeds op de hoogte van de aankoop alleen Kenny nog niet 😳 😳 😳 ;)[/quote]

Kenny is ook al op de hoogte hoor, enkel zijn boekhouder nog niet :happy: :mrgreen:[/quote]

Zegt die brave man: hoe zou je hem willen kopen? Waarop ik zeg: in het zwart!
                            Dan is het OK zegt ie!
                            Denk dat we niet op dezelfde golflengte zitten… :mrgreen:

[quote=”Funny” post=97700]Wij allen zijn reeds op de hoogte van de aankoop alleen Kenny nog niet 😳 😳 😳 ;)[/quote]

Kenny is ook al op de hoogte hoor, enkel zijn boekhouder nog niet :happy: :mrgreen:

toch een ferm machien die nieuwe boxster :first:

Wij allen zijn reeds op de hoogte van de aankoop alleen Kenny nog niet 😳 😳 😳 😉

PB

Proficiat Kenny ![IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/s3d_med_mix_100-129.gif[/IMG]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 113)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.