Voorstelling Boxster donderdagavond 3 mei Carrera

Home Forum Porsche Uitstappen Voorstelling Boxster donderdagavond 3 mei Carrera

• Maker
    Discussie

• Bart
    Deelnemer

Vandaag een uitnodiging gekregen van Carrera Motors voor de voorstelling van de nieuwe Boxster op donderdag 3 mei om 19u30 .
      Zijn er nog forumleden die er naartoe gaan op die bewuste avond .We kunnen samen gaan en daarna nog iets gaan eten en of drinken .
      Groeten Funny

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 113)
      • Proficiat met je keuze Kenny !

k’Zal ook wat helpen :happy:

141.JPG

😀 😀 😀
            Zal die foto eens doorsturen naar mijn boekhouder, misschien dat het helpt… :engeltje:

Mush dat is nu juist het probleem. Hij geraakt er niet uit in welke kleur te bestellen anders was de bestelbon al heel lang getekend . 😉

Ze zijn heel schoon in ‘t bruin Kenny! :engeltje: :mrgreen: :happy:

Wat niet is kan nog komen ❗ .
                  Kenny niet twijfelen er voor gaan 😉 😉 😉 😉

moeten we al proficiat zeggen 😀

:respect2: :respect2: :respect2:

Een maand of 6 geleden stond er hier ergens een foto van mij in de nieuwe 991, little did I know then…
                        Anyway, we gaan dit truukje nog eens proberen met een ander forumlid, wie weet binnen 6 maand… 😉

2012-05-0517.30.43.jpg

DUTSKE 😆

Dat gaan we zeker en vast nog eens doen . 😉

‘t was inderdaad een gezellige zaterdagavond… (met de nodige decibels :happy: )!
                              Ik kan nu weer wat meer gezichten plakken op de forumnamen :sarcastisch
                              Op naar de volgende bijeenkomst. Moeten we meer doen! :respect2:

@Sammy Ik moet toegeven dat zo een tip tr. wel zeer snel is (heb ik gisteren ondervonden op de PCT rit )Maar het blijft een systeem voor oude mannen hè . :puke: (Wat ga ik hier nu op mijn kop krijgen :wtf: )Ja er is zaterdag wat afgezeverd over die tip tronic moet ik toegeven .Iedereen bedankt voor het toffe gezelschap in alle geval .

[quote=”Audiotronics” post=96958]Gisteren bij Verellen er twee in de showroom zien staan. Achterkant is 100% geslaagd, voorkant echter :puke:[/quote]
                                  Gisteren bij CM stond er een rode met een blauwe kap. Mede door de vorm van de voorlichten én de rode kleur was’t van voor bekeken precies een mini-Ferrari.
                                  En, ik zou’t niet nemen, maar ‘t was heel mooi diep rood.
                                  Hij ziet er idd een stuk forser uit dan z’n voorgangers.

Toffe avond met volle ambiance en tiptronic-verhalen :applaus: Wat ze zeker
                                    ondervonden hebben in het restaurant, porsche-liefhebbers zijn geen
                                    saaie pieten :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 113)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.