Voorstelling Boxster donderdagavond 3 mei Carrera

Home Forum Porsche Uitstappen Voorstelling Boxster donderdagavond 3 mei Carrera

• Maker
    Discussie
  • Vandaag een uitnodiging gekregen van Carrera Motors voor de voorstelling van de nieuwe Boxster op donderdag 3 mei om 19u30 .
    Zijn er nog forumleden die er naartoe gaan op die bewuste avond .We kunnen samen gaan en daarna nog iets gaan eten en of drinken .
    Groeten Funny

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 113)
    • Idd een zeer gezellige avond. En wat een discussies over TIPTRONIC :happy: 😆
      Er waren zelf tiptronic frietjes :mrgreen:

Voor herhaling vatbaar!

Dat is allemaal de schuld van CM ze moeten maar zo vroeg hun deur niet sluiten 😆 Voor de rest een gezellige boel .

Euh ja nu dat je het zegt ,…… Interessant :mrgreen:

Het was, euh… “interessant” :mrgreen:

Ook net thuis. Bedankt iedereen voor de supergezellige avond 😉
              Voor volgende keer gaan we een ander restaurant mogen zoeken zeker :mrgreen:

Ons forum is uit zijn voegen aan het barsten ,the sky is the limit .ipv lanyards volgende keer oordoppen . 😉

allee Bart, het ging er weer wild aan toe zeker ? :relaxman: :happy:

Net thuis van de voorstelling .Het was een avond vol afwisseling ,nog een restaurant dat we best eventjes vermijden . 😉

Gisteren bij Verellen er twee in de showroom zien staan. Achterkant is 100% geslaagd, voorkant echter :puke:

Oooh neeee, Mush ook :mrgreen: :relaxman: :driver:

Groep blijft maar uitbreiden ,onze Mush gaat ook mee .

@Funny Ik hou je er aan James Bont :mrgreen:

Zwarte pijl ,hij is mooi geworden. Een 911 is een icoon .Een boxster is super wat betreft wegligging .

bekoren kon hij mij wel ,maar toch liever een echte porsche 911

En kon hij je bekoren ? Gisteren stond er een in het rood prachtig ❗
                                  Persoonlijk zou ik een boxster willen maar dan geen S versie ,als daily zie ik dit wel zitten ,temeer hij met Pdk uitkomt op een Co2 uitstoot van 180 gr .
                                  @snoer of het nu de bonte ,bonte os of stier is ,bont maken we het toch 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 113)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.