Voorstelling Boxster donderdagavond 3 mei Carrera

Home Forum Porsche Uitstappen Voorstelling Boxster donderdagavond 3 mei Carrera

• Maker
    Discussie
  • Vandaag een uitnodiging gekregen van Carrera Motors voor de voorstelling van de nieuwe Boxster op donderdag 3 mei om 19u30 .
    Zijn er nog forumleden die er naartoe gaan op die bewuste avond .We kunnen samen gaan en daarna nog iets gaan eten en of drinken .
    Groeten Funny

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 113)
    • Carrera motors ga te kleine zijn :p

die is gewoon af !!!! :first:

die is gewoon af !!!!

We kunnen beter opteren voor zaterdag 5 mei .Het zal eenvoudiger zijn voor de meeste mensen .
            En we gaan dan nog eens op stap . :drink:

Ik heb ook een uitnodiging voor 5 mei gekregen vandaag van CM.Laat maar weten Funny als je de zaterdag wil gaan ,ik wil mee op voorwaarde dat we nadien nog iets gaan eten lijk vorige keer :relaxman: :drink:

Gisteren nog een uitnodiging ontvangen voor 5 mei ,voor mij is het om het even wanneer te gaan .
                Laat het maar weten .

Ik ga waarschijnlijk naar Drogenbos.

heb uitnodiging ontvangen van carrera motors :lekker:

A roadster is not simply a car. The new Boxster is not simply a roadster. It’s a sports car that brings you closer to the road, closer to real life. A car that connects you with your own free spirit. How ? With plenty of wind in your face and forward drive, as well as innovative technologies.

Philippe De Craene and the Carrera Motors Porsche Centre East-Flanders team are pleased to invite you to discover the new Porsche Boxster:

on Saturday 5 May 2012 from 10h00 until 18h00
                      at Carrera Motors Porsche Centre East-Flanders
                      Kortrijksesteenweg 11 – 9830 Sint-Martens-Latem

Ik heb een uitnodiging gekregen voor 5 mei….
                        Laat dat nu net de dag van de communie van mijn zoon zijn… 😈

de uitnodiging op 3 mei is persoonlijk en is voor mensen die besteld hebben of offerte gehad hebben als ook boxster en cayman rijders

maar iedereen kan naar de voorstelling gaan op 5 mei

Ik heb een uitnodiging gehad van Drogenbos .
                            Helaas moet ik dan werken 😥

ik heb nog niets gekregen :engeltje:

Ik ga vermoedelijk bij Penders kijken, een uitnodiging is mij beloofd.

Zijn er mensen die naar Verellen gaan ?

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 113)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.