Voorstelling Carlitos

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling Carlitos

• Maker
    Discussie
  • hallo mijn naam is carlos, en ben 35 jaar uit de vlaanders , na jaren wat centjes …….. is het tijd om ermee iets te doen. ik hou van wagens en zou toch graag voor ik in mijn doodskist lig toch eens proeven van een echte wagen onder mijn kont. ik ben juist geregistreerd en graag zou ik over jullie hulp willen beschikken.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
    • Zo iets van je geloofd alles.

Betekend

Eres un tio rodondo. Je bent een domme, je bent een verkeerde, je bent de achterste in de rij van de koeien, je bent een persoon die niets verstaat,

Is meestal gebruikt op een toffe manier, om te gekkescheren.

Help me eens Carlitos:

Ik kan enkel raden.
          eres un tio?
          Ben je een vent?

rodondo is mij onbekend. 😳 Ik ben nieuwsgierig

Ge weet toch wat rodondo wil zeggen in het spaans? Eres un tio rodondo?

Bij Raes Racing ( :engeltje: ) staat anders een ferme Turbo. Weinig km’s wel iets boven je budget. (dacht 44)

Laat ons hopen, morgen weet ik het.

[quote=”carlitos” post=112927]Ik will jullie vergassen Euh bedoel verassen[/quote]

Als ‘t voor jou hetzelfde is mag je mij verrassen. :mrgreen:

Ik will jullie vergassen Euh bedoel verassen

Ah ja die rode. Maar Carlito zei dat er niets van op internet staa, en die rode (je weet wel 😉 ) staat er wel op.

Hoop voor hem dan dat het niet de rode is die ik denk :engeltje:
                        Maar dat zullen we dan wel zien als ie hem gekocht heeft :sarcastisch

@Bully
                        maak mij nu niet bang hé.
                        De mijn heeft 85dkm en ik wil er nog wel wat in :driver: :happy:

@Nicolas achteraf ook gelezen dat het om een rode gaat .
                          Ik dacht dat het om een grijze gt3 uit 2004 ging . 😥 😉

Zwijg me van dat stuk oud ijzer, had beter mijn geld in rolletjes gedraaid, en opgerookt, is hetzelfde. Hahahaha

Je doet je 600 weg omdat je er teveel op verliest, een GT3 behoudt z’n waarde goed. Tot 100dkm op de klok 😉

Voor een leek in porsche is het moeilijk, die gt3 is waarschijnlijk het beste, ook al voor de lage km stand. Vrijdag weet ik het .

Gaan voor de GT3, is leuker dan de turbo 8)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.