Voorstelling Carlitos

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling Carlitos

• Maker
    Discussie
  • hallo mijn naam is carlos, en ben 35 jaar uit de vlaanders , na jaren wat centjes …….. is het tijd om ermee iets te doen. ik hou van wagens en zou toch graag voor ik in mijn doodskist lig toch eens proeven van een echte wagen onder mijn kont. ik ben juist geregistreerd en graag zou ik over jullie hulp willen beschikken.

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
    • Welkom :relaxman: mooie keuze, succes

Ik denk nog even wachten,want de prijzen vallen zoals bladeren voor het moment…
        de turbo 996 blijft redelijk stabiel maar als je op de goeie verkoper valt die hem
        echt weg wil zullen ze zakken kwa prijs
        Met al die taxen van tegenwoordig is er een prijzenoorlog gaande :))
        Dus neem je tijd,heb ik ook gedaan voor mijn 4S

Welkom.
          Dat is een mooi begin van uw Porsche carrière. 996 turbo 😀

PB

Kan 1 van de mods zijn 3 topics samenvoegen?

(Edit by Mushroom: Done!)

Welkom carlitos! Goede keuze van wagen!

beste jongens

ik wil graag gaan naar een 996 turbo als ik dat zie op internet gaat dat tussen de 30.000-40.000 (staat vol)
                zien jullie dergelijk voertuig nog te kelderen in prijs?
                ikzelf ben ervan overtuigd met wat geduld koop ik voor 30.000 euro een prachtexemplaar.
                (geld cash maakt nu eenmaal macht)

de vraag:
                manueel of tiptronic?
                1 welke zijn meest gevraagd?
                2 is er veel verschil qua prestaties?
                3 wanneer ik voor een manuele ga, (op hoeveel kilometers steek je normaal gezien een nieuwe embrayage?)
                4 tiptronic kan die het geweld aan?

indien je een nieuwe embrayage laat steken, wat is daar ongeveer een richtprijs van bij een porsche dealer?

laat ons daarmee beginnen

welkom, en met een turbo zit je altijd goed 😆

Carlitos, welkom op ons forum!! 8)
                    Zet maar online wat je gezien hebt en onze meningen zullen jouw deel zijn 😉

Hallo Carlos, je hebt je een mooi doel in je leven gesteld. Wat zijn je specifieke vragen?

Wim

Hallo Carlos, welkom op het forum, en veel plezier met de zoektocht naar je Porsche.

Leuke droom,…ooit zelf gereden met een 993-biturbo en deze vond ik waanzinnig snel !! Zou k zelf nog in mn collectie willen.
                          T krioelt hier van de petrolheads dus laat die vragen maar komen.

Succes ermee !

Den James

Carlos van harte welkom op dit forum . :applaus:
                            Met een 996 turbo zal je zeker een bommetje in huis halen .

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.