Voorstelling cayman GT4

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman Voorstelling cayman GT4

• Maker
    Discussie

• ericbullet
    Deelnemer

VIP-voorstelling Cayman gt4 in Porsche Centrum Mechelen op dinsdag 26 mei.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 112)
      • en op een porsche rennsport product 10% vermogenswinst door alleen de uitlaatcollectoren te vervangen ??

Deze is echt niet KIS gestickerd. En toch vind ik hem mooi. Lekker aggressief, en vooral assymetrisch. Ik heb iets met assymetrische designs tegenwoordig, don’t know why !

[video]https://www.youtube.com/watch?v=O3Y1hV71InA[/video]

[quote=”Yellow Submarine” post=256384]Ja, maar als ik nog meer liefhebbers had aangesproken zou het nogal een circus geweest zijn… Ik moet wel zeggen, ik moest het geen 2x vragen…
              [/quote]

Tuurlijk yellow, dat snap ik. Ik bedoelde het niet als verwijt. Ik kan me gewoon inbeelden dat het een fantastische dag is geweest !

GT4 Mobile.de

Eentje te koop voor 90K. Een witte met wrap. En de motor is al geruild…

$_20-2-3.jpg

Ja, maar als ik nog meer liefhebbers had aangesproken zou het nogal een circus geweest zijn… Ik moet wel zeggen, ik moest het geen 2x vragen…

P9035309-2.JPG

Ikke ook ! Chanseurs verdikke !

Ikke ook :first:

Zou toch zo es eentje willen testrijden… :driver:

Allez les bleu

Mexico

Mexico-1.jpg

Riviera

Riviera-1.jpg

Maritim

Maritim-5.jpg

Gulf

Gulf-1.jpg

Climatizzatore automatico a 2 zone ….

Zal wel helpen bij 40°

Deze Italiaanse GT4 staat te koop op mobile.de.

Twee speciale zaken: heeft op 20 maandjes al 46.500 km afgehaspeld. En vooral: zonder airco. In Italië! Waar het vandaag in het zuiden dik 40°C was… :bounce:

$_20-2.jpg

Vandaag gehoord van een wedstrijdcommissaris GT4 klasse dat de Cayman GT4 problemen heeft met de ABS.
                                Al verschillende rechtdoor in de bocht > info van de piloten > rempedaal voelt aan als beton wanneer het probleem zich voordoet.

Correct. Racing Yellow. Standaard kleur. Signal is een speciaal kleur dat je een dikke meerprijs kost.

Ook niet te verwarren met Speed Yellow dat vroeger standaard was en op de Spyder van DST grote sier maakt…

Heel mooie wagen , maar ik zie nog liever uw gele kleur , yellow submarine . Noemt dit racing yellow ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 112)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.