Voorstelling cayman GT4

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman Voorstelling cayman GT4

• Maker
    Discussie
  • VIP-voorstelling Cayman gt4 in Porsche Centrum Mechelen op dinsdag 26 mei.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 112)
    • Bij de rode in Gits waar ik naar gaan kijken was, gaf de verkoper als reden op dat de vrienden van de man met GT3 (of GT3 RS, weet ik niet meer) reden en hij die uiteindelijk verkoos…

Of ne 911 :happy: :first:

Hij heeft waarschijnlijk liever ne Spyder :up: :coolness:

[quote=”Mushroom” post=240497]Waarom verkoopt iemand een auto met 400km op :bounce:[/quote]

Snel effe een paar duizend euro verdienen, zekers!?

[quote=”DST” post=240493]Minder dan 6000 km is opnieuw btw betalen indien je hem importeert[/quote]
              Is idd Btw betalen in België en met bewijs van betaling en inschrijving krijg je probleemloos je betaalde Btw in Duitsland terug van de proffesionele verkoper,heb dit zelf al meer dan 1 keer gedaan. :salut: :salut: :salut:
              Bij particulier kopen is in dit geval mss iets moeilijker.

Waarom verkoopt iemand een auto met 400km op :bounce:

Dat de prijs onderhandelbaar is.

Dat wist ik niet!

Wat betekent dan precies “verhandlungsbasis”?

Minder dan 6000 km is opnieuw btw betalen indien je hem importeert

Ah, juist, er staat “verhandlungsbasis”. Ik had me laten misleiden door het predikaat “privatanbieter”

Euh waarom? Zie da nergens staan. :salut: :salut: :salut:

Komt nog btw bij …

GT4 met R-strepen

Deze heeft alvast de leuke R-strepen! 107K met maar 400 km begint dicht bij de catalogusprijs te geraken. Toch nog liever een gele (en ook nog boven budget)

Nu alleen nog een goede vinden aan een goede prijs en dan … SOLD …

Automobile GT4 review

Nog een niet-circuit test van de GT4, vorig jaar door Georg Kächer. Klinkt goed.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 112)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.