Voorstelling Dimitri

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling Dimitri

• Maker
    Discussie
  • Hallo porscheforum leden.
    mijn naam is Dimitri ben 28jaar oud en woon samen met mijn vriendin in Alken
    momenteel rij ik nog rond met een fiesta st 2.0i, ducati 748 en een LML 125cc

maar ben wat aan het zoeken naar een volgende wagen omdat ik er nog niet volledig weet wat het gaat worden
    focus RS mk2
    lotus elise

of een boxster of cayman daarom heb ik me hier ook aangemeld om wat info te verzamelen 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • XXX

Proficiat met de aankoop. Let maar op dat uw vriendin dit niet te lezen krijgt of ze kan misschien snel aan een andere auto toe zijn, Porscheke natuurlijk 😀

[quote=”Morris52″ post=115319]Gefeliciteert met je aankoop.
        Hopelijk heb je evenveel plezier aan de Ford als wij hebben met onze P’s

Mvg, Guy[/quote]
        hey, van hier ook: ENJOY THE fORD…. welcome to the board, en wees niet verrast als je niet met het volgende beestje mag rijden…. enjoy girll ruzie :relaxman: ruzie :engeltje: :first:

Veel succes met de Focus Rs ,
          Tof dat je nog iets laat weten ,en af en toe eens meelezen hier op het forum mag hoor . 😉

Gefeliciteert met je aankoop.
            Hopelijk heb je evenveel plezier aan de Ford als wij hebben met onze P’s

Mvg, Guy

eind oktober heb ik de knoop doorgehakt,
              de boxster waar ik een oog op had was plots verkocht, dus nog niet eens naar kunnen kijken, en plots stond er een focus rs bj 2010 te koop voor een zeer nette prijs.
              toch maar eens naar gaan kijken en bij het bekijken ook onmiddelijk beslist om hem te kopen.
              dus voorlopig nog geen porsche in mijn bezit, maar zodra de vriendin een andere wagen nodig heeft is dat misschien weer een mogelijkheid om een boxster of cayman te kopen 😀

Welkom Dimitri… enne kiezen voor een Cayman of een Boxster ! :drink:

Van harte welkom hier .

Welkom Dimitri,
                    Succes met je zoektocht. Noch de Cayman (of Boxster), noch de 911 zullen je snel vervelen hoor. In om het even welke motoruitvoering heb je steeds power voldoende als je ze correct kunt gebruiken.
                    Benvenuti,
                    ciao,
                    Luc

Welkom Dimi, en de juiste keuze is idd een “P” welke je ook kiest.

Heb zelf een Boxster en wel zeer tevreden over, ook omdat hij tijdens de warme maanden meer dan te genieten is 😉
                      De cayman is natuurlijk ook een zeer mooie verschijning, maar zijn alle Porsches dat niet ?

Veel geluk in de zoektocht en ben benieuwd naar de eerste foto’s, al is dat mogelijk nog wat vroeg… of niet soms 😀 ❓

XXX

Welkom op ‘t forum.
                        Beste dat je kan doen is eens gaan rijden en dan goed nadenken wat jou het beste ligt. Succes met de zoektocht, ‘t zal toch een Porsche worden 😀

allemaal bedankt voor de verwelkoming

[quote=”john.beton.” post=109011]welkom,
                          zeker voor een porsche gaan.
                          als je dan langs de brouwerij rijdt trillen(van de pk’s) de flesjes bier nog harder.
                          deze iets voor jouw?
                          http://www.hebbes.be/Auto/tweedehands-autos-te-koop/porsche/zoekertje?CatID=1&DestID=1&Pos=1&Off=30&BrandID=85&ModID=883&AdID=7327350&ResNr=9&Res=7415606;7363809;7334951;7327350;7317267;7295677;7288033;7169724;7038363&ResPos=3#foto%5B/quote%5D

🙂 knappe cayman

maar zowel als het een boxster of cayman gaat wordenzou ik voor de S uitvoering gaan omdat vermoedelijk de drang anders naar meer pk’s er vroeg of laat er toch gaan komen(waarschijnlijk bij een S ook wel)

en van dat trillen, dat gaan de collega’s misschien niet zo appreciëren maar dan weten ze wel door wie het komt(ik werk zelf op de brouwerij 😀 )

Welkom
                            Gaan voor P is het meest bruikbare compromis 😀
                            Al eens in een Elise gezeten/gereden…..ik wel 🙁

Welkom hier !
                                Succes met je zoektocht en het virus dat hier hangt… pas op zeer besmettelijk… 😈

Welkom Dimitri ,
                                  Gaan voor Porsche uiteraard . 😉
                                  Voor de prijs van een cayman kan je al een correcte 911 (996) vinden .
                                  Succes met de zoektocht .

Funny

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.