Voorstelling Domenic, roepnaam Pino

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling Domenic, roepnaam Pino

• Maker
    Discussie

• martin
    Deelnemer

beste leden, ik ben pino (roepnaam) ben van 1969. rijd met een porsche carera van 2002
      heb altijd interessen voor nieuws over porsche
      mvg
      IMG_0609.JPG

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
      • Welkom hier

welkom

Hoi domenic,
            Mooie 996 veel rij- en forum plezier.

Hallo Pino ook welkom op deze site super die 996 suc6 ermee. :respect2:

Welkom :drink:

Welkom, veel plezier hier op het forum.

Welkom :driver: :driver: :driver: , nog ene van bouwjaar 1969 :coolness: :coolness: :coolness:

Van harte welkom Domenic op dit forum ! :applaus: :applaus:

XXX

Welkom Pino, veel plezier op’t forum en met de P.

@ Mush: Hoe, zijn er namaakporsches 😈

De 996 biedt aan huidige marktprijzen veel waar voor zijn geld.

Hoe langer hoe meer groeit mijn appreciatie voor de esthetiek van de mk2 variant (de echte spiegeleieren van de mk1 is voor mij een brug te ver).

Mooie kar – wordt misschien ooit nog een echte klassieker.

Wim

Welkom op het forum Pino. :coolness:

Mooi en welgekomen hier :up: :drink:

[quote=”Mushroom” post=123419]@WES-RS: afgesplitst! :first: :salut:

@Domenic
                                : Welkom!! Een 996, de eerste echte Porsche! :up:[/quote]
                                +1 :up:

Welkom Domenic mooie 996 :drink: veel plezier op het forum

Welkom Domenic !

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.