Voorstelling Eddy GT Street

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling Eddy GT Street

• Maker
    Discussie
  • Bij deze mezelf even voorstellen.

Hey allemaal. Mijn naam is Eddy Haesevoets en ben sinds 2 maanden de trotse eigenaar van een Porsche Techart Gt Street. Daarom vond ik het ook interessant om mij te registreren op dit Porscheforum, om informatie te delen en meer te weten te komen over Porsches.

In de bijlage een foto van de wagen.

Alvast bedankt
    DSC_1922.JPG

Groetjes Eddy

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
  • PDS

Dan maar hopen dat er snel meer fotos komen !

Zeer mooie auton :applaus:

Héél ferm !

Amai, den Hulk is gearriveerd geloof ik.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Vandaag is deze prachtige *porsche gt street hier bij mij geweest,amaai wat een beest 😯 als hij de oprit kwam opgereden,weer een klant erbij :happydance:

Het is geen grap van den eddy deze bom bestaat echt 😛

Ferm amaai

heb hem al gezien op Nederlands forum en stelde toen vragen over ombouw naar een GT ❓
                foto ook zitten zoeken maar niets gevonden.

Ik begin het ook te denken.
                  Ik had nochtans de foto gegoogled om te zien op welk forum onze TS hem gaan halen was maar niets gevonden.

Denk dat dit een grapje is van Eddy 😛

tweede poging om berichtje te plaatsen: dit is volgens mij wel een grap van “flauwe” eddy

nieuwkomer Boxster 986

mijn eerste dag op dit forum, dit is een grapje van Eddy vrees ik :wtf:

mijn eerste dag op deze site, maar ik vrees dat dit wel een grapje is 😕

Hier twijfel of …. 😐

Hahaha, dat is ook het eerste wat ik dacht YouYou, daar wil ik wel een baantje voor opschuiven en vervolgens een stukkie mee op rijden!! :up:

Wat een kanon Eddy,
                                Daar zou ik best wat meer foto’s van willen zien.
                                Welkom op dit forum.

Bangelijke wagen is echt een monster, zoiets in je spiegel zi en je schuift vanzelf opzij

:coolness:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.