Voorstelling FCBloveschampagne

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling FCBloveschampagne

• Maker
    Discussie

• De Sutter Joeri
    Deelnemer

Ik heb mijn GT3 ook zonder stickers, puur gewoon vinding persoonlijk best. Die steenslag is wel probleem

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 65)
      • :up: :up: :up: :popcorn:

In ‘t Zoute is dat discreet hoor !

[quote=”Funny” post=119621]Ik probeerde dan nog zo discreet mogelijk te zijn ! ;)[/quote]

Discreet in een Witte Porsche GT3 :happy: :happy: 😉

Allicht Valentijnscadeau gaan halen in Porsche-shop of Vuittonwinkel 😉
              Of heb ik nu alles aan het licht gebracht :engeltje:

Ik probeerde dan nog zo discreet mogelijk te zijn ! 😉

Deze middag een knappe GT3 gezien in Knokke , allicht uit Oostende 😉

:first: :first: :first:

[quote=”luc993cabrio” post=119184][quote=”Funny” post=119080] heb er nog een tijdje gewerkt [/quote]

Aha Bart, toch nog gewerkt vroeger :happydance: :happydance: :happydance:
                      Kon ik nie laten liggen he :coolness: :coolness: :coolness:[/quote]

Luc ik zag dat iedereen werkte ,wou dat ook eens proberen maar was niets voor mij . 😉 😉
                      Je wordt er zo moe van :sleep:

PB

°schuift het korreltje zout door.°

[quote=”Funny” post=119080] heb er nog een tijdje gewerkt [/quote]

Aha Bart, toch nog gewerkt vroeger :happydance: :happydance: :happydance:
                          Kon ik nie laten liggen he :coolness: :coolness: :coolness:

Bedankt voor de tip

De velgen zaten er zo op, en er zit een volledig andere uitlaat op. Als ik door parking rij zijn er auto’s waarvan alarm aanslaat. Zal vandaag eens vragen in d garage welk uitlaat er op zit
                              Auto is ook verlaagd, maar ik laat die vandaag 2 cm verhogen, want de frontlijn is er reeds af en deze vervangen ze vandaag

Het zijn inderdaad de standaard 997 Gt3 Mk1 velgen ,ik wou enkel weten of ze volledig zwart geleverd zijn door de verkoper .
                                Zit er een Sharkwerks uitlaat op ?

XXX

Mijn zoon is ook een hevige ‘spotter’. Je kan inderdaad aan de site beheerder vragen of ze de nrplaat onduidelijk maken, dat gebeurt zonder morren, zelfs foto’s verwijderen maar dat is dan weer wel met morren 🙁 . Tegenwoordig steken ze een naamkaartje onder je wisser om te laten weten dat je ‘gespot’ bent…
                                  Nergens meer veilig 😕

Zijn toch de standaard 997 GT3 velgen dacht ik? :think:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 65)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.