Voorstelling FCBloveschampagne

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling FCBloveschampagne

• Maker
    Discussie

• De Sutter Joeri
    Deelnemer

Ik heb mijn GT3 ook zonder stickers, puur gewoon vinding persoonlijk best. Die steenslag is wel probleem

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 65)
      • Die Gt3 blinkt nogal ,Is in de Vlamingstraat heb er nog een tijdje gewerkt .
        Zaten die velgen op de wagen of heb je ze zelf gekocht ?

weet niet, maar als je toegang tot de database van het biv of dergelijke hebt kom je toch aan adres en gegevens van de eigenaar 😯

Ik denk dat je als eigenaar van het voertuig wel contact op kunt nemen met de site beheerders en vragen om de platen onzichtbaar te maken of zelfs de foto’s in zijn geheel te verwijderen!

Hoop van niet

wat me wel opvalt is dat de jongens van gespot zomaar foto’s van wagens op het net smijten zonder de kentekenplaat onduidelijk te maken. is op deze manier toch makkelijk om een boodschappenlijstje op te stellen, of vergis ik me.

Knappe pic! :coolness:

En nu een zelfgenomen foto !.

image_2013-01-31.jpg

[quote=”luc993cabrio” post=118927]Blijft toch ne ferme Porsche hé :up: :up: :up:[/quote]

Yep “+1”

Is foto genomen aan de Stadsschouwburg in Brugge

Blijft toch ne ferme Porsche hé :up: :up: :up:

Dan is er toch iemand die foto’s post van jouw wagen. 😈 😉 😆

Ziet er goed uit! Zeker zo in de sneeuw en het witte gebouw op de achtergrond. :up:

Blijkbaar ben ik in Brugge gespot,zo moet ikzelf geen foto’s nemen 😉

http://www.autogespot.be/nl/porsche-997-gt3-mki-1/2013/01/21#img5

Hou het voorlopig bij zwart 😉

PB

Goed idee ! maar wél mét centercaps dan. :mrgreen:

Oranje velgen monteren… 8)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 65)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.