Voorstelling FCBloveschampagne

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling FCBloveschampagne

• Maker
    Discussie

• De Sutter Joeri
    Deelnemer

Ik heb mijn GT3 ook zonder stickers, puur gewoon vinding persoonlijk best. Die steenslag is wel probleem

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 65)
      • Wel moeilijk om in de sneeuw terug te vinden

Welkom :drink: blijft toch schitterend zo een witte gt3 :first:

Ik heb respect vooriedereen zijn keuze hoor, maar het is schrijnend om te zien dat de gewone supporter steeds meer in de kou staat. Money rules ;-(
            Maar laat het ons over Porsche houden hier op dit toffe forum
            Ik had eigenlijk nog niet de tijd om alles eens te lezen hier, maar dat kom wel
            Bedankt voor de vriendelijke ontvangst hier van iedereen , zelfs van een sportingsupporter ;-

Ja, klopt. De supporters van Brugge draaien alleen maar hun rug naar hun spelers. Maar idd, terug ontopic. t’Gaat hier over P-kes en over niks anders :drink:

Al zou Club laatste staan, dan nog zou ik niet voor een andere ploeg supporteren.
                Mijn Club heeft nog nooit een lening aaneen scheidsrechter gegeven, dat is ook al iets 😉
                En nu gedaan over voetbal , let’s talk Porsche

Kijk naar wie aan kop staat in de Jupiler league en je weet wie de beste is :first:
                  Meer woorden ga ik daar niet aan vuil maken :happy: :mrgreen:

PB

tsssssss

:ass: :ass: :ass:

PB

Pas op he, als de kindjes ruzie gaan maken over voetbal, den in hoek he ! :coolness:

Helaba Plumber, oppassen hé :what: :what: :what:

Welkom FCBloveschampagne

OK voor die champagne maar ruzie voor Club Brugge 👿

[quote=”Ohmzz” post=117927]Welkom op het forum !

Nice Naked (lees: zonder stickers) Car dude ![/quote] :popcorn:

mooi man, vorige eigenaar heeft er blijkbaar ook lang plezier aan gehad :engeltje: snap ik toch niet hoor.

pssss: thanks for :popcorn: :up:

Ik ken de wagen en heb hem al gezien in het verleden !
                                Mooie kleur :applaus: 😉

Heel mooi, welkom !

Welkom met je droom wagen :first:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 65)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.