Voorstelling FCBloveschampagne

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling FCBloveschampagne

• Maker
    Discussie
  • Ik heb mijn GT3 ook zonder stickers, puur gewoon vinding persoonlijk best. Die steenslag is wel probleem

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 65)
    • Welkom op het forum !

Nice Naked (lees: zonder stickers) Car dude !

Schitterende wagen :first:
        Verzorg hem !

Hola!
          Directe concurrentie voor een ander forumlid… 8)

Prachtige P. :applaus:
            Sneeuwwit 😀

Looking gooood… 8)

welkom hier, prachtige GT3

welkom opt forum , club is super , je gt3 ook :respect2: nice P

PB

Niet telkens “NIEUW ONDERWERP” gebruiken aub.
                    maar op ANTWOORD klikken, dan blijft alles binnen 1 topic.

image.jpg

image_2013-01-20.jpg

Ik heb alvast 2 foto’s van mijn wagen online gezet, al is het nog met de nummerplaat van de vorig eigenaar. Binnenkort volgt meer !

Sorry, blijkbaar had ik mijn eerste post al direct verkeerd geplaatst
                        Na een boxster 986 en een boxster 987S heb ik sinds een maand een 997 GT3 MK1 witte uitvoering
                        40.000km op de teller , binnenkort volgen de foto’s maar in deze sneeuw niet veel zin om buiten te komen. En zoals jullie zien in mijn nickname zijn champagne en Club Brugge mijn grootste hobby

[quote=”Funny” post=117218]Welkom Gt3-collega :applaus: .

Nu nog even een voorstelling van jezelf en we weten wie je bent . ;)[/quote]

en ze zijn hier nog zo lief :relaxman:
                          vermoedelijk zit hen in de regio Reims, ze hebben daar nochtans wifi :drink:

Welkom Gt3-collega :applaus: .

Nu nog even een voorstelling van jezelf en we weten wie je bent . 😉

Benvenuti hier,
                              steenslag probleem hoezo ??
                              ciao,
                              Luc

Welkom hier, en inderdaad, wie ben je en foto’s dat lezen en zien we hier graag ! 😉

FCB loves champagne 😆 :lekker:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 65)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.