Voorstelling Jubi50, GT3 en Turbo @ D’Ieteren

Home Forum Porsche Uitstappen Voorstelling Jubi50, GT3 en Turbo @ D’Ieteren

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Gisterenavond op uitnodiging van de dealer naar de officiële voorstelling geweest van de nieuwe Jubi, de GT3 en de Turbo.
      Praatje gemaakt met de 2 andere eigenaars van de in Geel bestelde Jubi’s (beiden Graphite Grey) en met de verkoper. Hapjes en drank waren *af* :first:
      Lokatie leent zich niet echt tot het nemen van goeie foto’s wegens laag plafond en spots die verblinden, maar heb toch een paar kiekjes gemaakt van het moois dat er stond.

2013-11-0720.41.32.jpg

2013-11-0720.28.23.jpg

2013-11-0720.28.41.jpg

2013-11-0720.39.05.jpg

2013-11-0720.27.24.jpg

2013-11-0720.32.51.jpg

2013-11-0720.29.22.jpg

2013-11-0720.30.04.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
      • Heet uw vrouw ook Nancy misschien sammy? 😉

[quote=”porsche4ever” post=148182]Ik moest thuis blijven van Nancy :mrgreen:[/quote]
          :what:

:up: :happydance: :lekker:

Ik moest thuis blijven van Nancy :mrgreen:

[quote=”porsche4ever” post=148135]tof hebbedingetje! Waar te verkrijgen? (behalve bij de sint misschien dan)[/quote]

Deze kon je ook krijgen op de zomersproetjes rit ,maar dan moet je mee rijden natuurlijk :ass:

‘t Zijn lekkere! :lekker: :engeltje:

that’s a deal :drink:

[quote=”porsche4ever” post=148135]tof hebbedingetje! Waar te verkrijgen? (behalve bij de sint misschien dan)[/quote]

Als we elkaar nog eens ontmoeten op een of andere rit zal ik er eentje meenemen. Heb er thuis een paar van die doosjes.

XXX

Fijn Bart, dan kan je die delen bij de viering met de forumleden op’t moment dat uw Jubi geleverd wordt.
                        Kunnen we gelijk uw garage bewonderen :happy:

tof hebbedingetje! Waar te verkrijgen? (behalve bij de sint misschien dan)

[quote=”Momenol” post=148101]Toevallig brochures gekregen? :D[/quote]
                            Toch geen die ik niet al had.
                            Wel een paar doosjes muntjes in de vorm van 911’s…

2013-11-0913.21.54.jpg

Nope, sorry!

Toevallig meer foto’s van die 914??

Cool om weten :up:
                                  Wel, meneer D’Ieteren heeft nu een Jubi toegevoegd aan de collectie, n°1805, het jaar waarin D’Ieteren begonnen is…

D’ieteren was invoerder van Studebaker. Ze deden zelf ook de eind assemblage ervan!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.