voorstelling nieuwe cayman

Home Forum Porsche Talk voorstelling nieuwe cayman

• Maker
    Discussie
  • Porsche Verellen stelt vandaag de nieuwe cayman voor.
    Gelegenheidsadres:LA SOURCE (4WINGS gebouw) Nijverheidstraat 13 2260 Oevel vanaf 19u30 to 23u.
    misschien mag je zelfs binnen zonder uitnodiging?
    ik ga alvast eens een kijkje nemen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
  • PB

Wat zouden we zonder de Mush zijn he. :coolness:

Merci Mush :first: :respect2:

Foto’s verwijderd vanwege copyright :engeltje:

Foto’s verwijderd vanwege copyright :engeltje:

PB

“This content is currently unavailable” krijg ik te zien op je link Jollie. 😉

Ik met mijne stomme kop :bounce: had natuurlijk mijn fototoestel in mijn auto liggen en vermits Koen mijn privéchauffeur was…

En mijnen ouwen iphone… die foto’s wil je echt niet zien… :bounce:

Koen zal straks wel posten.
                In alle geval staan ze al hier op facebook
                foto’s nieuwe cayman op facebook

en waarom heb je er zelf geen genomen?

8uur later en nog geen foto’s ik word hier zot

Kreeg daarstraks een onverwacht telefoontje van Koen, en ik mocht mee… :relaxman: :relaxman: :happydance: :happydance: :happydance:
                    Merci Koen :first:

Cayman is echt om van te smullen, zeer mooi, knappe lijn, eigenlijk niets op aan te merken.
                    Alleen het prijskaartje dan misschien…

En inderdaad, Koen had zijn fototoestel bij dus die foto’s die komen straks wel. :happydance:

Hij is er in ieder geval niet lelijker op geworden, ben benieuwd naar meer :up:

Jollie liet me weten dat hij met 911-lover naar de voorstelling van de nieuwe Cayman gaat .
                          We zullen wel snel foto’s te zien krijgen ! 😉

911-lover en Jollie zullen wel wat foto’s posten ,wachten tot ze terug zijn !

Oops, niet om de klootzak uit te hangen, maar ben gewoonweg vergeten meer foto’s maken. Het is een overweldigende schoonheid. Sorry mannen !!!

Volgens ik op FB gelezen heb, is Koen hier naartoe.
                                En hem kennende zal hij zeker wel wat fototjes maken. 😉

Bccars nu nog een foto zonder cover en we kunnen meegenieten 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.