Home › Forum › Porsche Talk › Voorstelling nieuwe Porsche Cayenne
- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Gert.
-
MakerDiscussie
-
22 november 2017 om 15:13
Op 30 november wordt de nieuwe Cayenne voorgesteld.
Voor de liefhebbers van vrouwelijk schoon, Virginie Claes is onze gastvrouw.
Wie heeft een persoonlijke uitnodiging gekregen en gaat er naar toe, het is altijd tof om eens een babbeltje te doen met een forumlid -
MakerDiscussie
-
Het slot gaat op deze topic.
Alle posts die in een ander topic verdergaan in dezelfde sfeer, zullen vanaf nu stelselmatig verwijderd worden!
Zoals ik zonet reeds gedaan heb met een overbodige post.Sorry Eric het was zeker niet mijn bedoeling om je topic zo een andere richting uit te geven. Ik weet ook niet waarom mushroom mij zo aanvalt? Ik heb duidelijk iets verkeerd gezegd. Of is het gewoon een slachtoffer uitkiezen om zo tegen de rest te kunnen gaan provoceren? Als ik andere topics lees dan weet ik het wel en heb ik zeker geen behoefte om mij door een wildvreemde op een forum te laten uitmaken en mij te laten beledigen. Ik heb de 996 via iemand van het forum gekocht. En omdat ik al jaren het forum lees dacht ik dat de tijd er nu was om ook actief mee te doen. Zonder zelf een porsche te hebben leek het mij raar om mee in topic te gaan posten. Maar ik heb het mij nu al beklaagd dat ik hier nieuwe mensen wou leren kennen. Een zin in heel dit topic omschrijft perfect wat ik denk : En dan vragen mensen zich af waarom er hier maar 15 posts per dag meer zijn, 5 posts als je deepee’s dagelijkse rondgang van foto’s etc niet meetelt. Hiermee mijn frustratie afgeschreven te hebben eindig ik met : ik zal wel nog komen lezen maar niet meer reageren. Face tot face irl ok maar je op een forum laten afzeiken en door een wildvreemde laten uitmaken is net een brug te ver voor mij.
Ik weet niet waar eerst te beginnen want de domheid (ook bij mij vallen de blaadjes weg) scheert hier weer hoge toppen.
De laatste keer dat hij ontmaskerd geweest is heeft deepee uiteindelijk gevraagd om de eer aan zichzelf te houden. Ik dacht dus dat het forum hem liever kwijt dan rijk was. Nu is hij er (waarschijnlijk) weer. Het is TE herkenbaar. Het geblaas over zijn vrienden met veel geld, de commentaar op de OPC’s, het Calimero gedrag, streek rond Mechelen, etc…
Pas op, ik kan verkeerd zijn, maar daar kan dan ook anders op gereageerd worden. Ik heb geen woord gezegd over (je weet wel), misschien moeten *jullie* eens stoppen met erover te beginnen? Mijn reactie was eigenlijk een signaal naar de mods van “kijk zijn ip eens na”, ik heb zelfs niet zijn naam of één van zijn vorige nicknames gebruikt om hem te beschrijven.
Dus, kijk misschien eerst eens in eigen boezem?PDK??
Da’s superieur aan handgeschakeld, alleen heb ik OCD en als ik geen 3 pedalen zie ben ik van mijn melkAlleen met een verschil Bart, dit is om en voor het forum, en niet voor persoonlijke vetes.
Ik weet dat het niet leuk is op een of ander manier benadeelt of in het zak gezet worden, maar moet dit nu jaren duren.
Want als je het dan als kompleet vuurwerk wilt hebben hier moet je Koen e.d er ook nog even bij roepen, kunnen we kompleet los gaan. :first:Ik heb hier nu ook dingen vernoemd over forumleden over wat er gebeurd is bij CCR in de zaak, maar heb geen namen genoemd, komen uit hun eigen niet meer bij ons 😐 en weten het als ze dit en vorige post in ander draadje lezen.
En zouden ze het lef hebben om terug te komen met een kleine verontschuldiging, welkom dan, uitpraten en verder leven.Er waren dingen bij die duurder waren als een paar 100 euro, maar moet ik nu en paard hier noemen of elke keer als iets voorbij komt waar dit in zou passen weer ophalen dan. :bounce:
@Eric, absoluut niet! Niets fout met je topic! Het zijn sommigen die er op reageren die de boel verzieken.
@Muschroom: Ik denk dat ondertussen wel iedereen van het forum weet dat je je geript voelt en wordt hoog tijd dat je ermee gaat stoppen.
Het zijn onze zaken niet wat er tussen jou en even wie gebeurd is in het verleden. Als je privézaakjes te regelen hebt, doe je dat maar privé maar niet meer hier op het forum.
En als je het na al die tijd niet kan loslaten, is het misschien niet slecht dat je “hulp” zoekt maar ik vraag je met aandrang om te stoppen met je persoonlijke vetes hier op het forum uit te vechten.Het ergste is dat je niet met 100% zekerheid kan zeggen dat het wel om één en dezelfde persoon gaat!
PDK rules :happy:
[b]Alternatieve onderwerpen[/b]
964 = echte klassieker
Spijtig dat we niet meer tax mogen betalen op onze oldtimers
Anders moet Yellowsubmarieke nog maar eens een Porsche bij zoeken
:drink:
Idd.
De les is: als je geript wordt op het forum moet je daar in alle talen over zwijgen. Voor eeuwig!
En dan vragen mensen zich af waarom er hier maar 15 posts per dag meer zijn, 5 posts als je deepee’s dagelijkse rondgang van foto’s etc niet meetelt.
Ne mens zou al ne keer hopen dat het eens ruzie is, dan is er toch eens iets te lezenMaak je er niet druk om Erik, dat zijn dus die ouwe koeien die hier steeds weer uit de sloot komen…….sssttttttttt. 😉
Ik heb eigenlijk al spijt dat ik deze post heb geplaatst. Het was gewoon de bedoeling om eens te horen of er nog forumleden naar de voorstelling zouden gaan, en voor je het weet is het hier een rel van jewelste.
Ik ben sinds 2008 lid van dit forum en valt me laatste tijd op dat er weinig verdraagzaamheid is onder de leden.
Heb je een eigen mening, ok maar stop alstublieft met mekaar op te jennen en ruzie te zoeken.
Dit forum is bedoelt voor Porsche liefhebbers die elkaar met wat raad en enige kennis kunnen helpen.Voila, ik heb gezegd.
[quote=”Harley G” post=259640]
Ik ben het voortdurende stoken, insinueren, beledigen en dergelijke beu!
Blijkbaar is er een strengere aanpak nodig en dat zullen jullie vanaf vandaag krijgen.[/quote]Oei………de meester is kwaad en gaat zijne :what: pakken.
Maar mij niet slaan hè, ik heb diezelfde knuppel allen maar gebruikt om David eindelijk eens uit zijn kot te krijgen, zoadat we nu eens met zijn allen kunnen praten (dus met vaste kern leden) erbij om een goed draaiend en optimaal forum ter krijgen.
Maar zoals gewoonlijk houden de meeste hun…………weer. :engeltje:
Zoals je al eerder in mijn posts kon lezen ben ook zeer tegen die bejaarde koeien steeds weer uit de sloot te halen.
En elke keer als er hier een onenigheid is, maakt niet uit over wat, komen de watts en bill’s en andere zaken weer naar boven. :puke: :puke:
+1 Harley G
Onenigheid mag er zijn maar doe het elders of je verziekt dit forum.
Oh ja, ik ga ook niet naar de voorstelling;
Geen geld,
Een oude Porsche
Ik betaal geen 100,-€en meer per werkuur
…
ben maar ne gewone werkende mens, enfin gewoon… 😀En STOP.
Vooraleer het hier weer gaat vervallen in een over en weer gescheld, trek ik hier de grens!
Voeg elkaar toe op Whatsapp en ga lekker elkaar jennen en doe desnoods aan scheldwoord slingeren. Elke dag met een andere letter van het alfabet beginnen.Ik ben het voortdurende stoken, insinueren, beledigen en dergelijke beu!
Blijkbaar is er een strengere aanpak nodig en dat zullen jullie vanaf vandaag krijgen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.