Voorstelling nieuwe Porsche Cayenne

Home Forum Porsche Talk Voorstelling nieuwe Porsche Cayenne

• Dit onderwerp bevat 27 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Gert.
  • Maker
    Discussie
  • Op 30 november wordt de nieuwe Cayenne voorgesteld.
    Voor de liefhebbers van vrouwelijk schoon, Virginie Claes is onze gastvrouw.
    Wie heeft een persoonlijke uitnodiging gekregen en gaat er naar toe, het is altijd tof om eens een babbeltje te doen met een forumlid

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
    • Mijn uitleg was misschien iets te cru maar dat is mijn probleem altijd geweest. Ik zeg of in dit geval schrijf wat ik denk en het eerste in mij opkomt. Eigenlijk wou ik gewoon zeggen dat voor mij dergelijke events veel te sjiek en te kunstmatig zijn. Ik kan wel niet volgen waarom ze mij offerteman noemen? Ik heb bij mijn weten nooit een offerte laten maken? Of tellen aannemers om een huis te zetten ook mee? Dan beken ik schuld. Mushroom ik ken je ook niet en ik zou begod niet weten waarom ik het forum zou willen kopen om jouw hier weg te houden? Wel straf dat jij dan schrijft dat ze dan hier ook van jou vanaf zijn. Zoveel vijanden hier?

En nu kruip ik in mijn bed. Voor het werk uren onderweg geweest en morgen hier al vroeg opstaan. Misschien in het vervolg niet tweemaal maar tienmaal nadenken voor ik nog een post zet. Moet toch even vermelden dat ik wel van de reacties ben verschoten. Ik had al tijdens het vele lezen gemerkt dat er wat vijandigheid onderling is maar zo erg? Terwijl het toch over velen hun passie gaat. Zonde eigenlijk.

[quote=”CARMANIACS” post=259572]Begin je met iemand te praten dan is het steeds hoeveel Porsches en andere strontdure wagens ze wel niet hebben, dat ze al het nieuwste topmodel full option hebben besteld en hoeveel ze wel niet als President/Koning/CEO/Manager-van het-zevende-knoopsgat verdienen en hebben. [/quote]

Zo’n beetje als binnenkomen op een forum en vragen wie je moet aanspreken om de boite over te pakken? Bedoel je dat?

Ik kan er niet aan doen maar het ruikt hier naar “offerteman” :salut:
        Dus David: verkopen die handel! Dan geraken ze hier van mij ook vanaf, want da’s waarschijnlijk DE hoofdreden waarom hij het forum wil hebben :mrgreen:

Das ook toevallig, zat ik daarstraks ook achter ene die 45 reed waar hij 90 70 mocht.

Das waarschijnlijk dezelfde :happy:

Ik heb me 3 jaar terug op de opening van PCM anders wel geamuseerd. Dat negatief gemekker is onnodig, zeg dan beter niets als het uw ding niet is.

Maar ik zou wel willen oproepen aan alle trage Camion Cayenne rijders om een beetje rapper te rijden. Vanochtend reed er één 45 waar je 70 mag. Misschien was de benzine op en moest het elektrisch, wie zal het zeggen? Er zijn mensen die moeten werken en dus haast hebben, hou daar rekening mee! :engeltje:

Voila, dagelijkse portie ondeskundige onnozelheid is weeral gebracht. :popcorn:

Ik had er twee, een voor Mechelen en een voor Antwerpen, maar de papiermand is al naar het containerpark :happydance: Gewoon omdat de Cayenne mij niets zegt, geen andere redenen :engeltje:

Er is ook nog het Duvel bezoek en de week daarna Drip’s event, dus om forumleden te zien hoeft het dus ook niet 😉

Ik ben de papiermand aan het leegmaken om de uitnodiging terug te vinden… 😀

Ik ga zelf een 20 jarige blonde stoot meebrengen. Misschien moet ik daar eens de sugardaddy uithangen 😆 😆

😳 Ik heb mijn uitnodiging in de papiermand gekegeld….

tja… inderdaad, in een Porsche garage wordt er over Porsche gepraat… op dit forum trouwens ook.

Alleen voor de bijdrage aangaande het schoon volk hebben we Deepee! En die ben ik daar heeeeel erg dankbaar voor!

Dus … otos en Madammen … ik vind het een schoon combinatie. Moest ik een invitatie krijgen en wat dichter bij Mechelen wonen. Ik zou zelfs niet onbeleefd weigeren, ik zou gaan en met een grote smile op mijn gezicht…enjoying live!

[hide]Ik kan me in carmaniacs zijn uitleg ergens wel vinden, maar zie het toch wel wat genuanceerder. Er lopen daar ook leuke mensen rond die wel het autominnend hart op de juiste plaats hebben. Kan wel zijn dat je efkes moet zoeken. Toegegeven, ik ga alleen maar omdat ik moet vd Rollie ;-)[/hide]

Van PCM heb ik een uitnodiging met persoonlijke code per post en nog een e-mail ontvangen maar heb ik helemaal geen interesse om tussen al die omhooggevallen Johnnies en Marina’s te gaan rond hangen. In het verleden enkele keren geweest en telkens hetzelfde. Begin je met iemand te praten dan is het steeds hoeveel Porsches en andere strontdure wagens ze wel niet hebben, dat ze al het nieuwste topmodel full option hebben besteld en hoeveel ze wel niet als President/Koning/CEO/Manager-van het-zevende-knoopsgat verdienen en hebben. Veel bling bling en show maar verder een grote opgeblazen show. En het personeel loopt er dan bij alsof ze eigenaar zijn van alle OPC’s in België en je kan er enkel iets aan vragen als je een bestelbon van een nieuwe dure wagen heb getekend. Neen ik heb het dus niet zo met die dergelijke evenementen.

@ Eric : als je vrouwelijk schoon wilt zien dan kan je beter op een zonnige zomerdag ergens op een drukke plaats naar de rokjes en topjes gaan kijken. Virginie is een prachtvrouw maar om nu naar PCM te rijden om die daar bijgeplamuurd staan rond te wandelen? Er zijn andere en veel betere plaatsen om vrouwelijk schoon te gaan bewonderen.

ik ga misschien wel

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.