Voorstelling part 2

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling part 2

• Maker
    Discussie
  • Iets minder dan 2 jaar terug liet ik het eerst van mij horen. Toen op zoek naar welk model betaalbaar zou zijn en mij de Porsche beleving kon geven.
    Het is uiteindelijk een Cayman 981 GTS geworden. Ondertussen heb ik er al een paar duizend kilometer kunnen van genieten tesamen met mijn zoon en het waren stuk voor stuk topmomenten. Ik heb me mijn keuze nog geen seconde beklaagd. In bijlage stuur ik een paar fotootjes.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • no problemo!

Het was niet mijn bedoeling om hetzelfde bericht 5x te posten.
        Ik zag het bericht niet verschijnen, en dacht dat ik iets verkeerd deed.
        Mijn excuses

XXX

Gelijk welke Porsche is leuk speelgoed hé.
          Deze is wel netjes :up:

Porsche Doppelkupplung is een staaltje perfecte techniek. Niemand kan zo snel en zo goed manueel schakelen. In Sport plus wel brutaal, ik gebruikte dat nooit in mijn 2,7. Meer voor circuit bedoeld. In Sport is het super.

Goede avond,
              Is inderdaad PDK. Ik kan niet vergelijken met een manuele, maar ben echt wel tevreden met de PDK.

Welkom en nice ride :up:

Van welke regio ben je ?

Heel mooi

Echt wel hele mooie Cayman, proficiat :respect2: !

Proficiat, fijne Cayman. PDK?

Welkom , mooie wagen … :up:

Welkom Kingfisher. Nice ride!
                          Ter info: eerste 3 posts dienen goedgekeurd te worden. Heeft geen zin om 5 x dezelfde post te plaatsen.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.