Voorstelling Polanski

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling Polanski

• Maker
    Discussie

• Loots danny
    Deelnemer

Ik moet me voorstellen van Wim. Probleem is,dat ik van pc geen bal ken. Dus kom ni af,met …plak…kopiëren…foto’s enz… Want dat lukt me echt niet! Sorry. Nog 924 turbo fans?
      Morgen of overmorgen,heb ik mijne kleine

(Dit bericht geplaatst door Mushroom, en gemaakt adhv een niet goedgekeurde reply van Polanski en flarden tekst uit de shoutbox omdat Polanski er niet in slaagde zichzelf voor te stellen :salut: )

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
      • Je instrumentenbord ziet er in ieder geval zeer keurig uit.
        https://porscheforum.be/New/forum/25-porsche-algemene-fotos/120408-online-porsche-pics?start=456#164399
        Hoeveel km heeft ie?

welkom *porsche olanski

Dankuwel 😉

http://www.924forum.nl/
              zit ik zelf ook soms op.
              😀

Op
              http://www.werk924.com/index.php?option=com_content&task=view&id=5&Itemid=12
              vind je bijzondere 924-uitvoeringen, kijk maar eens of jouw zetels er niet bijstaan. (Ik heb er de juiste metalen oker verf voor mijn M755 gevonden na een telefoontje naar Andrea, maar ik heb er natuurlijk wel iets gekocht. :mrgreen: )

Ik ben zo al een week of 3 tot s nachts aan het lezen. Bekijken…
                Wat een informatie over die wagen. Ongelooflijk!
                Leuk ook op dit forum,allemaal hetzelfde,hart voor het merk.

K verwacht het ergste,dan kan het al alleen maar meevallen.
                  Ben wel blij met het type 2.
                  Want die blijken wel een pak beter,zelfs uitstekend.
                  Ben wel benieuwd…k heb mijn omgeving al verwittigd,dat het waarschijnlijk de eerste dag al wel is naast de weg moetvstaan. 🙂

Mijn tweede Porsche was een 924 turbo type1 ,was wel een probleem auto indertijd hopelijk heb je meer geluk.

had je deze site al gevonden ?
                      daar hangen heel wat soortgenoten rond die (bijna) alles weten over jouw model; maar natuurlijk hier ook wat blijven rondhangen hè !

K wou eerst een postduif te nemen!

Wat mij bezielt om toch op het internet te komen?
                          Om mensen zoals u tegen te komen. En het is niet dat iets niet lukt,dat je niet mag proberen het te leren!
                          Alles op zijn tijd. 😉

Veel lols
                          Danny

Welkom op het *porsche forum. :drink:

Welkom hier. Wie is er nu geen 924 Turbo fan? :mrgreen:

Groetjes, een gelukkige 924S eigenaar. 😉

maakt toch allemaal niet uit. mss heeft z’n kleinzoon hem wel aangemeld hier.
                                als hij dankzij z’n passie dan ook nog de voor en tegens kan ervaren van het internet is dat dubbel plezier.
                                welkom !!

J

als een berichtje posten al moeilijk is dan vrees ik dat de lol er snel af gaat zijn…
                                  Dit is tenslotte een forum op het INTERNET…. 😀

Misschien kan je je berichten typen met de typmachine, ze dan per post naar de mods sturen en dan kunnen deze ze overtypen en in jou naam posten op het forum…. :D:D

Je bent meer dan welkom, echt waar, al vraag ik me af wat je bezielt je in te schrijven op een internetforum als je geen ballen kent van een computer….
                                  Hoe heb je jezelf dan aangemeld?? Je hebt dan blijkbaar toch al een emailadres, of niet?

Maar ondanks alles, toch, WELKOM!

Wim

Welkom, maar met de muis op het roodwoordje voorstellen klikken en daarin tijpen hoe je heet en uit welke streek je komt is volgens mij toch niet zo moeilijk. :think:

Maar nu het eindelijk dan met hulp voor elkaar is, kun je dit alsnog posten in jouw eigen draadje.
                                    En ik ben nu eenmaal een ouderwetse man van bijna 60 jaar jong met normen en waarden. :what: 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.