Voorstelling Porsonly

Home Forum Porsche Links Voorstelling Porsonly

• Maker
    Discussie
  • Wim, ik ben gewoon als newbee hier wat te enthousiast geweest. Ik vond de website van968sc gewoon supertof en meldde met een link naar mijn site dat ik een link op naar zij porsche968sc heb opgenomen.
    Alleen werd mij site te commercieel gevonden voor de link. Vandaar.
    Storm in een glas water zullen we maar zeggen. Lijkt mij klaar nu.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Van harte welkom hier op het forum .
      En bedankt voor je complimentjes over mijn homepage .
      Bezorg me een banner en dan kan ik je site ook even doorlinken.
      Daarnaast een geweldig respect voor jouw Porscheverzamelwoede.
      Ik verzamel ook een beetje die dingen die jij opnoemt , maar dan in een vééél kleinere schaal .

Een foto van de verzamelig dringt zich op 😉

Btw, waar zat Rocco vandaag? Die ging toch met jou meekomen Funny?

[quote=”Rocco” post=94833]bijna zo erg als een witte GT3 :happy:[/quote]
          En ik zoek nog een slachtoffer om hem te wassen .Rocco als je je geroepen voelt je moet niet aarzelen hoor . 😉 Neen ,dat zou ik je nooit aandoen .

bijna zo erg als een witte GT3 :happy:

Als je dat al moet afstoffen ben je ook eventjes bezig .Als je de laatste gedaan hebt mag je met de eerste opnieuw beginnen . 😉

heel huis vol vitrinekasten bij voor … of een vrouw die orendol wordt van uw hobby

Valt mee hoor, past op een flinke zolder. En een beetje in de huiskamer. Maar inmiddels vanwege de verhuizing ingepakt. En mijn vrouw? ja, die zou gans die huiskamer eens leeg willen zien.

Wim

Welkom op het forum, en alle problemen al opgelost. 😉

Veel plezier op het forum en met de hobby.

PB

En troost u, ik heb ook geen 1:1 in mijn bezit. :mrgreen:

Al heel lang knettergek van Porsche en dan nu pas dit Porsche forum gevonden?
                      Ben jij diegene met die Browser van MS-dos zeker :mrgreen:

Welkom!

12000 modellen :wtf: :respect2:

Welkom Rene, we zijn niet moeilijk hé, gewoon heel nieuwsgierig :mrgreen: :happy:

12000 is wel al om U tegen te zeggen, ik stel me daar een heel huis vol vitrinekasten bij voor … of een vrouw die orendol wordt van uw hobby 😉

[quote=”Porsonly” post=94778]Ik ben dus Rene. Mijn verzameling suikerklontjes in Porsche verpakking.
                          Enne, zo cool als een watergekoelde :-)[/quote]Welkom Rene :sarcastisch :happy:

welkom

Voilà zie, nu zijn we allemaal terug vriendjes… 🙂

Welgekomen porsonly…

Komt er een andere 1:1 als de verhuis wat rond is?

Da’s wel héél cool! :sarcastisch 😉

Tnx mushroom, ik wist niet hoe ik het moest verplaatsen.
                                  Enne, zo cool als een watergekoelde 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.