Voorstelling Porsonly

Home Forum Porsche Links Voorstelling Porsonly

• Maker
    Discussie
  • Wim, ik ben gewoon als newbee hier wat te enthousiast geweest. Ik vond de website van968sc gewoon supertof en meldde met een link naar mijn site dat ik een link op naar zij porsche968sc heb opgenomen.
    Alleen werd mij site te commercieel gevonden voor de link. Vandaar.
    Storm in een glas water zullen we maar zeggen. Lijkt mij klaar nu.

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
    • Inderdaad wat onstuimig binnengekomen en wat teveel verwijzingen en signatures naar je site zitten rondstrooien :engeltje:
      Je bent blijkbaar deeper into Porsche dan je eerste posts lieten vermoeden dus zet nog even één linkje naar je site, en voor de rest zijn we cool? 😉

Welkom trouwens…

Porsonly , voila zo zijn we er .
        Welkom en nu zijn we allen mee .
        Nu nog even je voorstelling afsplitsen naar voorstelling .

Dacht, ik zal ze netjes weer verwijderen.

Ik ben dus Rene, al heel lang knettergek van Porsches. Mijn verzameling modellen is ongeveer 12.000 stuks (na ruim 35 jaar verzamelen). Verder verzamel ik brochures van Porsche waarvan ik denk ik 95% van de fabrieksfolders compleet heb. Daarnaast verzamel ik zo’n beetjes alles wat op m’n pad komt van Porsche. Van kleding tot suikerklontjes in Porsche verpakking.

Een 1:1 is er momenteel niet, deze is recent verkocht i.v.m. een komende verhuizing.

😎 Dat had ik door,
            Maar is dat een reden om direct je Posts zelf te gaan wissen?

Stel je even voor ..

Ik heb op je site gekeken,en je Posts gelezen, je kwam mij niet over als iemand met commerciële bedoelingen, of beter gezegd, enkel commerciële bedoelingen…

Denk dat het een storm in glas water was, die had kunnen vermeden worden.

My 2ct.

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.