Voorstelling Rsporsche 13

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling Rsporsche 13

• Maker
    Discussie
  • Na eerder deze week al wat info gevraagd te hebben over een probleem met mijn 993,
    hierbij de beloofde voorstelling.

Reeds vanaf kindsaf fan van Porsche en altijd gezegd dat ik er 1 zou hebben voor mijn
    30 jaar. Toen ik 28 werd, was het dan zover een 911sc aangeschaft van 1980. Niet de
    meest glimmende bak met wel wat werk aan. Maar niet in zo’n slechte staat dat alles tegelijk hoefde. Na aankoop moest de versnellingsbak gereviseerd worden (was verteld voor de aankoop en zat dus verrekend in de prijs).

Het weekend voor ik de wagen zou gaan halen slecht nieuws gekregen. ER rammelde iets in de
    motor. Zou een revisie worden, heb alleen de materialen moeten betalen, dus goede deal
    gedaan ten op zichte van de prijzen die hier soms rond gaan voor een revisie.

Heb de wagen drie jaar gehad, waarvan 1 jaar heel intens gebruik met ongeveer 10.000km.

De dag voor ik de wagen te koop ( wegens firmawagen, geen garage, tweeling op komst) zou zetten een klein ongeval gehad, met als beslissing om dan maar ineens de roest te laten aanpakken en de wagen te laten herspuiten. Het interieur toen ook beperkt aangepakt aangezien dit nog meer dan in orde was op de zetels na.

Snel nadat ik de wagen had verkocht begon het toch terug te kriebelen. Wegens een aantal wijzigingen in persoonlijke situatie toch terug op zoek gegaan naar een Porsche.

Kwam uiteindelijk uit bij een grijze 993 van 1994, wel wat km +- 260.000km, maar met vrij uitgebreide onderhoudshistoriek erbij.

De wagen eerst naar de carrosier gedaan voor een herstelling. En zoals sommige onder jullie wel weten, kan dit wel eens uitlopen. Toen de wagen eindelijk klaar zou zijn en hem ging halen, blijk na 5min de km teller niet meer te werken.

De bumper was niet correct afgewerkt, dus gevraagd om hem opnieuw te spuiten. Dit was in de week voor nieuwjaar.

De wagen zou nu, eindelijk, in de komende week klaar zijn.

Dan doe ik de wagen nog op groot onderhoud.

Ben van regio Heist-op-den-Berg. Iemand goede referenties in die buurt? Ga eens langs bij MB-power en Patrick in Zoersel denk om eens te horen en kennis te maken.

Foto’s van de 993 volgen nog aangezien ik die nog niet heb.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • PT

+1 jeanke ! :up:

Welkom en knappe P.

Mooie 993 in een schitterende kleur.

Welkom hier :drink:

De mensen van MB power die ken ik, hebben mijn custom uitlaat op mijn motor gedaan maar weet dat ze ook onderhoud van Porsche doen :up:

:salut:
            Mooie 993 !!! :respect2:

Blijkbaar is er iets misgelopen.

Ik heb me een tweetal weken geleden al voorgesteld onder de titel
              “voorstellen”. Ik dacht de titel te wijzigen maar blijkbaar heb ik
              een nieuw onderwerp aangemaakt.

Ik weet niet of de mods dit kunnen overzetten?

Wim

Welkom op het forum, en mooie bolide.
                Maar vertel even wie je bent zodat we wat meer weten dan dat de auto van de spuiter komt.

Afbeelding013.jpg

Afbeelding012.jpg

Afbeelding011.jpg

Afbeelding010.jpg

Afbeelding009.jpg

Afbeelding008.jpg
                  Vrijdag eindelijk de 993 gaan afhalen bij de carrossier. Het heeft geduld gekost. (motorkap drie keer herspoten), maar het resultaat is meer dan af.

Ondertussen al wat getoerd en valt reuze mee. Vooral het geluid van de motor.

Is toch een groot verschil met mijn vroegere 911 sc.

Het verschil in pk voel je duidelijk en het schakelen verloopt veel vlotter.

Ik ben blij met deze wagen en blijf uitkijken naar iets ouder.

Nog een weekje met de wagen rijden en dan gaat de wagen op groot onderhoud. Om de stapel facturen van de vorige eigenaar nog wat aan te vullen.

Hierbij dan toch de foto’s van de 911 sc.
                    De foto’s zien doet me heimwee krijgen. Vermoedelijk binnen een
                    half jaar ofzo terug een sc erbij.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Foto’s invoegen lukt bij mij langs geen kanten 🙄

PB

Dat je niet naar Mushroom mag luisteren?

Nadat je de foto bijgevoegd hebt, moet je Nogmaals rechts op “VOEG IN” klikken.

Ik probeer de foto’s toe te voegen via ” voeg bijlage in”.
                          Maar dit geeft niets? Iemand een oplossing?

Welkom! :drink:

Welkom op het forum!!!

Heb jij een fiche-bak Bully, of hou je dat bij in Excell? 😉 :respect2:

I demand bully op de quiz!

Wie verkocht 3 jaar, 2 maand en 6 dagen geleden een gele SC met een Turbo spoiler erop en een roestblaasje aan de voorruit.
                                Bully: dat was xxx, hier de link, en hier, hier en hier nog gerelateerde artikels en oja, hier nog wat foto’s ook! :engeltje:

Mijn respect heb je!! :respekt: :respect2:

Die staan nog in je verkooptopic. klikhierop

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.