Voorstelling + vraag Davy997

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling + vraag Davy997

• Maker
    Discussie
  • Heeft er iemand van jullie, of kennen jullie iemand, die een Porsche heeft gekocht bij gt classics in ruisbroek. Heb er een mooie Porsche gezien maar wil graag wat meer info over iemand die met hun ervaring heeft?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Van harte welkom hier Davy

welkom hier op het forum

[quote=”Davy997″ post=99581]

Hebben jullie nog tips waarop ik moet letten als ik een testrit ga doen?[/quote]
          Zeker diagnose laten uitvoeren ongeacht waar je koopt, tenzij je koopt bij een OPD.

Ook welkom, en 997 cabrio = prima keuze :driver:

Welkom! :driver:

PB

De flitspalen. :mrgreen:

Nee, via dutch racing driver academy onder leiding van dillon Koster. Was echt heel goed en professioneel

Hebben jullie nog tips waarop ik moet letten als ik een testrit ga doen?

Davy bedankt met de voorstelling .
                    Licentie gehaald via rsz ?

Dag Davy, welkom op het forum.
                      En proficiat met je keuze, de 997 cabrio is de mooiste van alle 911 :first:

Wel oppassen dat de koppeling niet naar verbrand ruikt als je gaat test rijden :mrgreen:

Sorry, inderdaad beetje onbeleefd. Mijn naam is Davy, 37, getrouwd en 1 zoontje van 2, en ben op zoek nr mijn eerste porsche. Wil graag een 997 cabrio aankopen als 2de wagen voor de mooie zomer en lentedagen. Heb ook recent mijn racelicentie in nederland gehaald dus ga binnekort ook mijn eerste race rijden, wel niet in Porsche 🙂

Zo, kennen jullie me toch een beetje

Davy ,welkom ! Het is tof dat je de weg naar dit gezellige en informatieve forum hebt gevonden .
                          Persoonlijk heb ik geen ervaring met hen .
                          We zouden het leuk vinden als je jezelf een beetje voorstelt .Heb je al een Porsche of ben je op zoek ?Ervaring met Porsche ,vanwaar je passie voor het merk enz.
                          Vergelijk het met voor de 1 ste maal ergens binnen gaan ,je stelt jezelf ook even voor .
                          Anders maak je maar een nieuwe topic aan ,voorstelling davy ……….
                          Groeten Funny.

PB

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/You.jpg[/IMG]

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.