voorstelling Wilierke

Home Forum Stel jezelf even voor ! voorstelling Wilierke

• Maker
    Discussie
  • Hoi,Porschisten

in het kort mij effe deftig voorstellen voorstellen: woonachtig in de driehoek Antwerpen/Brabant/Limburg.
    Al 51 jaren op de teller en al wat wagens versleten in die periode.
    Mijn sportwagen en cabrio-verleden: renault megane cabrio/ peugeot 307 cabrio/Mazda mx5/Lotus elise MK2 /Lotus Esprit S4S en de recentste een Lotus Elise MK1 en mijn vrouw Mini roadster S. Zoals je kan lezen zijn het niet altijd echt snelle wagens geweest buiten de Esprit maar die was bloed-snel maar zo fragiel aan de mechaniek.

Door opspelende rugproblemen is de instap en het rijden in mijn Lotus elise mk1 niet echt fun meer en ben ik eerder geneigd in mijn vrouw hare Mini roadster S te stappen en daar mee te rijden. Dat wagentje rijdt wel fijn maar toch is het niet echt mijn ding. Ik vind het een echte vrouwen-auto. Daarom gaat de Lotus waarschijnlijk weg als ik iets vind dat comfortabeler rijd en waar ik beter in kan stappen. De opties die ik aan het bekijken ben zijn een BMW Z4 3.0 of een Porsche Boxster. De looks van de BMW vind ik wel ok maar het interieur is wat minder. Bij de Boxster vind ik het buiten-ontwerp wat te vrouwelijk ,maar het interieur is helemaal mijn ding.
    De prijs die ik eventueel wil spenderen zal rond de 15000 euro zijn en normaal moet ik voor dat geld toch iets kunnen vinden.Kosten en repataties-budget zal ik ook maar voorzien en ik verwacht dat dit bij de Boxster wel iets hoger kan liggen.
    Nadat ik hier al veel gelezen heb in ander topics ben ik tot de ontdekking gekomen dat er soms aan die boxsters wel wat veranderd kan zijn. Soms lees ik jullie opmerkingen bij advertenties dat het niet de originele spoilers zijn ,en dit en dat is niet origineel is. Daarom ben ik nu aan het zoek in Duitsland voornamelijk en er staan er veel te koop.Ik zoek er wel eentje onder de 80000 km. Nu in de crisis hoop ik wel een beetje van hun vraagprijs af te krijgen.Nog zoiets:wanneer moet bij een Boxster de distributieriem vervangen worden en wat kan dit kosten.

Enkele wagens waar ik interesse in heb: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?pr=0&fromparkdeck=1&id=234767667

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?pr=0&fromparkdeck=1&id=237232223

Hebbben jullie hier een mening over op het eerste gezicht en kan hier hier nog iets op afbieden of is dat not done?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 69)
    • Geen winterbanden?

:drink: proficiat! Knappe wagen.

Deze avond mijn eerste rit met de Cayman S gemaakt en ik ben onder de indruk. Alleen bij oprijden van de oprit autostrade iets te vroeg op het gas en hij brak achter uit. Het zal wel aan het koude weer liggen,denk ik.

De rit was zo tof dat we er na samen iets zijn gaan drinken
          2014-12-3019.06.20.jpg

Eindelijk tot de jaren van verstand gekomen.

Proficiat met uw zwarte bolide !

Geniet ervan !

XXX

Proficiat met uw Cayman, geniet ervan en tot op een RLC 😀

Bedankt allemaal voor de toffe reacties :respect2:

De wagen werd vandaag ingeschreven ,dus morgen heb ik mijn inschrijvingsbewijs en mijn verzekering.
                Morgenavond na het werk mijn eten binnen schrokken en toch eens een toertje maken en gaan voltanken. :happy: :happy:

Het kriebelt om mijne Blackie effe uit te laten :driver:

welkom terug, en knappe cayman en dat nu maar snel de sneeuw weg is dan kan je er vol van genieten

Proficiat met de aankoop,je zal er zeker plezier mee beleven :up: ik heb zelf in het verleden een boxster 2.7 gehad wat is het leuk zo een middenmoter zeker in de bochten :driver:

S2

[quote=”joebarreke” post=191157]Welkom, mooie Cayman. Spoiler van de R zie ik al :D[/quote]

Fabrieksoptie XAM: Aerokit Cayman

Had het zelf ook nog niet veel gezien. Knap hé!

En hij heeft ook optie XCZ Short shifter, op het zicht zie ik niet onmiddellijk verschil. Maar het zal er wel zijn, ga het eens opzoeken.

Edit: Blijkbaar op het zicht niet te zien 🙂 Maar wel kortere schakelwegen ( Linkje naar Carnewal )

Mooie Cayman :up:
                        Proficiat met de aankoop :applaus:

Mooi eindejaarscadeau!
                          Veel veilige km gewenst.

Verstuurd met Tapatalk

Proficiat met je porsche! Een S is een heel fijne auto, heb zelf een boxster S gehad en dat ging best vlotjes :coolness:

Welkom, mooie Cayman. Spoiler van de R zie ik al 😀

De 2e ronde! :drink:

welkom en proficiat
                                  mooie auto de cayman
                                  :drink:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 69)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.