Voorstelling Xenum

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Voorstelling Xenum

• Maker
    Discussie
  • Hallo Porsche vrienden.

Ik ben nieuw op dit forum om 2 redenen: ik zag een onderwerp waar ik professioneel mee bezig ben. Maar belangrijker, ik sta op punt de knoop door te hakken en zoek mijn eerste (2dehands) Porsche aan te schaffen. Ik dacht oorspronkelijk aan een Boxster, maar ben op een 997 Carrera 2S gevallen die ik moeilijk ga kunnen afslaan.
    Ik ga hier dus regelmatig voor technische en andere weetjes te vinden zijn.

P-day is today!

🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Knap ,Proficiat .
      Wil geen afbreuk doen aan je wagen enkel de velgen vind ik iets minder .Voor de rest mooie wagen . :applaus:

:applaus: van harte met je aanwinst! Fotos zeggen zoveel meer als woorden.

Zat een paar maanden geleden met hetzelfde. Uiteindelijk de boxster gekozen. Nu spijt en al terug verkocht. Zoektocht begint opnieuw. Mss toch ook eens naar zoiets uitkijken, mocht je nog van die pareltjes weten staan :engeltje:

Knappe verschijning en houden zo zou ik zeggen 😉

[quote=”Bert V.” post=97610]Welkom!

“Mij lijkt het spatbord L.V. lichter van kleur dan de deur, of komt dit door de lichtinval op de foto’s?”

Inderdaad vreemd, het kleurverschil is IRL niet te zien. Op deze foto lijkt ook de motorkap lichter wat niet het geval is.

Welkom en proficiat met je P.
              Veel rijplezier en vooral veilige km’s. :driver:
              Groet
              Jolleken

Gefeliciteerd, mooie bak 8) :applaus:

Welkom!

Prachtige cabrio

Mij lijkt het spatbord L.V. lichter van kleur dan de deur, of komt dit door de lichtinval op de foto’s?

In ieder geval heel veel :driver: gewenst met je nieuwe aanwinst ❗

Hierbij enkele fotootjes (in de zon) 8)

Attachments:
                    • DSC02439.jpg
                    • DSC02444.jpg
                    • DSC02445.jpg

Bedankt voor de info,ben benieuwd naar de foto’s .Probeer me midgrijs voorstellen ,eens zien of het oveenkomt met wat ik in mijn hoofd heb . 😉

Hallo Funny,

Zoals ik zei dacht ik een Boxster te kopen, toen ben ik op deze 997 2S 2006 van bankbeslag in Spanje via via gevallen (ik heb wel wat connecties in de autowereld). De auto heeft full Porsche service het grote onderhoud bij Porsche pas gedaan én 1 jaar Porsche garantie.
                        Kleur midgrijs met blauwe kap en blauw lederen interieur. Ik ben normaal een “zwartliefhebber”, maar ik moet zeggen dat de kleurencombinatie heel klassevol is. Zeker voor een cabrio.
                        Foto volgt, hopelijk morgen, ten laatste overmorgen 🙂

Van harte welkom op dit gezellige forum .
                          Ben al benieuwd naar foto’s !kleur ,hoeveel kilometers ,van een particulier gekocht ?
                          Groeten Funny

Gefeliciteerd met de nieuwe wagen ,en dan nog gekregen 😉 Ik heb ze allemaal moeten kopen hoor 😥 Welkom op het forum :drink:

Bedankt iedereen voor het warme onthaal. Ben vandaag doet beestje gaan testen en goedkeuren. Overmorgen krijg ik hem en zal zeker een fotootje posten. Eerste aangename verassing: hij heeft een sportpack en bose hifi systeem :music:

van harte welkom! We willen wel fotootjes van je mss nieuwe aanwinst….

Boxster tov 911 S, toch een verschil….

Van harte welkom hier

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.