Voorstudie spuiten velgen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Voorstudie spuiten velgen

• Maker
    Discussie
  • Eind Maart gaat mijn 964 binnen en wordt het hart van mijn velgen gespoten. Heb ook Cup spiegels klaar liggen om mee te spuiten.

Nu was ik met enkele ideen aan het spele waar ik jullie maa van wil laten “genieten”. Heb er teven een Poll aan gehangen om jullie voorkeur te kennen.
    De Carrera striping is ook een optie en ik weet dat de letters niet correct zijn maar het geeft al wel een goed idee.

Met dank aan Nico voor het bewerken van de foto’s!

Zoals hij nu is (Voor)

Wit:

Oranje:

Carosseriekleur:

Zwart:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
    • Zeer knap Stef

[quote=”Setakira”:245vwjq5]Ziet er zeker niet slecht uit Stefan. Goede keuze gemaakt.
      [/quote]

Je kan niet anders hé 😈

[quote=”Der Ferry”:m1fdlys0]mooi resultaat 😀 P [/quote]

Idd, maar vermits het mijn dagelijks vervoermiddel is en er te veel vluchtheuvels en dergelijke rondslingeren laat ik het zo.
        Mijn S daarentegen ligt wel mooi laag 😉

mooi resultaat 😀 P

S2

Ik had het genoegen hem al in real life te zien, en ik moet zeggen, heel mooi gedaan!

zeer geslaagd!! 😯

Zeer mooi Stef!!! 🙂

Groetjes,

SidewindR.

[quote=”Setakira”:3vvqocnp]Ziet er zeker niet slecht uit Stefan. Goede keuze gemaakt.

Gebruik je de 964 nu dagdagelijks of nog niet?[/quote]

Yep! Is nu mijn dagelijkse wagen 😀

Ziet er zeker niet slecht uit Stefan. Goede keuze gemaakt.

Gebruik je de 964 nu dagdagelijks of nog niet?

Dit is het dus geworden: Hart velgen in carrosseriekleur, embleem vervangen (veel subtieler) en CUP spiegels…

Gewoon origineel laten.

of the american style

1 kant koetswerkkleur en de andere kant in het oranje

in the states zie je dat meer auto s twee verschillende soorten velgen aan elke kant een andere set

en zoals dave suggereerde magneetstrips voor de striping

wel kostelijke grap kost bij bijna 60 euro de m² (dacht ik )

ofwel plak je de stikkers met statische folie die kan je der altijd aftrekken en terug plakken

best dan niet met de hoge druk wassen 😆 wantt dan liggen ze op de grond

De oplossing mijn gedacht een tweede setje bijkopen die je oranje spuit 😈 en dan een magneetstriping in oranje, dan kan je af en toe wisselen 😀

eneuh Stef , ik heb nog zo een setje liggen in 18 duim, dus met brede rand 😉

ik heb ook gestemd voor de carrosseriekleur…ik vind dat het mooiste van de 4 foto’s…het is sober maar toch apart! 8)

In Frankrijk werd vooral de 964 RS standaard van een “Carrera RS” stripng voorzien.

Als je de striping doet, zou je volgens mij de volle band wat lager moeten positioneren, zo waren de stripings van de originele 964 ook.

In België was dit een optie die bijna soor niemand genomen is. Ik dacht dat deze in Frankrijk standaard was.

Gelakte velgen vind ik persoonlijk enkel mooi bij de unicolors, maar doe vooral wat je zelf mooi vind 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.