Voorstudie spuiten velgen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Voorstudie spuiten velgen

• Maker
    Discussie
  • Eind Maart gaat mijn 964 binnen en wordt het hart van mijn velgen gespoten. Heb ook Cup spiegels klaar liggen om mee te spuiten.

Nu was ik met enkele ideen aan het spele waar ik jullie maa van wil laten “genieten”. Heb er teven een Poll aan gehangen om jullie voorkeur te kennen.
    De Carrera striping is ook een optie en ik weet dat de letters niet correct zijn maar het geeft al wel een goed idee.

Met dank aan Nico voor het bewerken van de foto’s!

Zoals hij nu is (Voor)

Wit:

Oranje:

Carosseriekleur:

Zwart:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 51)
    • Stef, ik zou ook gaan voor de velgen in carrosseriekleur ZONDER de striping. Erg mooi, klasse gewoon. 😀
      Persoonlijk vind ik het orange echt niet passen. Het past totaal niet bij de antracietkleur van je 964, die combinatie werkt echt niet. Het zou misschien mooi kunnen zijn op een ouder type in “Mokka”-kleur… 😉

Anoniem

Go 4 orange !!!

Anoniem

[quote=”stefx911″:3foju80n]Dus je komt ook! Tof, tot dan![/quote]
          Yep, normaal gezien wel, mijn naam staat in de lijst. We kunnen dan niet alleen praten over Porsche, maar ook over IT 😀

Mijn mening?? ……….Origineel houden! 8)

Dus je komt ook! Tof, tot dan!

Anoniem

Ben ook eerder voorstander van origineel: dus niks kleur op de velgen, gewoon alu kleur en geen striping. De cup spiegels zijn er wel heel mooi op, dus dat zou ik ook doen (bij mij staan die er origineel op). En als je echt de velgen wil kleuren, dan vind ik het carosserie kleur het mooist.
                Als je wil weten hoe de jouwe er uit ziet met de cup-spiegels, wacht dan nog even tot 22/3 in de effenaf 😀

Guy

Ik vind die laatste foto het mooiste, dus zonder striping.

Goud(kleur) is anders ook wel mooi, maar dan moet de rest wel zwart zijn (vrees ik) … valt natuurlijk te proberen met PS hé.

carro. kleur en zwarte tekst is wel mooi.

Carosseriekleur zou idd zonder de striping zijn zoals op de later geposte foto

Ik heb gestemd op carosseriekleur, maar zou ik het wel zónder striping doen, erg mooi 8)

En ik denk dat witte velgharten in combinatie met een witte striping ook erg mooi zal staan. Maar als daily driver zou ik dat niet doen

[quote=”kleinekastenteufel”:3ayqum4d]Zoals de huidige toestand, alles origineel laten.[/quote]

Ik begrijp wat je wil zeggen maar waarom zou hij dat moeten doen ? De velgen zijn 993 velgen dus zijn al niet “origineel”.

Wat de spiegels betreft , dat is een zeer populaire mod op een 964 en vermits de 964 effectief zo verkocht is geworden nadien vindt ik het zeker kunnen.
                          Wel de lak (nadat de oude spiegels verwijdert zijn) proffesioneel laten polieren want anders zie je de afdruk van de oude voet in de lak.

[quote=”knoet”:6arbkt7y]zeker carosseriekleur, maar de striping zou ik dan weer niet doen 😕 [/quote]

idd , heb car.kleur gestemd , machtig knap.

zeker carosseriekleur, maar de striping zou ik dan weer niet doen 😕

S2

Zelf vind ik die oranje versie heel mooi, maar dan enkel in combinatie met de carrera sticker, anders wordt het maar niets.

Carroseriekleur is goed, maar dan zonder de carrerasticker, in combinatie met een zwarte carrera sticker vind ik het minder.

Zoals de huidige toestand, alles origineel laten.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.