Voorstudie spuiten velgen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Voorstudie spuiten velgen

• Maker
    Discussie

• stefx911
    Deelnemer

Eind Maart gaat mijn 964 binnen en wordt het hart van mijn velgen gespoten. Heb ook Cup spiegels klaar liggen om mee te spuiten.

Nu was ik met enkele ideen aan het spele waar ik jullie maa van wil laten “genieten”. Heb er teven een Poll aan gehangen om jullie voorkeur te kennen.
      De Carrera striping is ook een optie en ik weet dat de letters niet correct zijn maar het geeft al wel een goed idee.

Met dank aan Nico voor het bewerken van de foto’s!

Zoals hij nu is (Voor)

Wit:

Oranje:

Carosseriekleur:

Zwart:

6 reacties aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
      • Dat subtiele in de wagenkleur is natuurlijk ook erg mooi , doch het oranje is gewaagd en BOM

Persoonlijk vind ik het oranje ook prachtig.

Voor dagelijks gebruik misschien een beetje TE flashy ?
          Subtieler is :

ken

[quote=”stefx911″:3tjoxknb]Eind Maart gaat mijn 964 binnen en wordt het hart van mijn velgen gespoten. Heb ook Cup spiegels klaar liggen om mee te spuiten.

Nu was ik met enkele ideen aan het spele waar ik jullie maa van wil laten “genieten”. Heb er teven een Poll aan gehangen om jullie voorkeur te kennen.
            De Carrera striping is ook een opie en ik weet dat de letters niet correct zijn maar het geeft al wel een goed idee.

Met dank aan Nico voor het bewerken van de foto’s!

[/quote]

et voila mijn stem is uitgebracht 😉
            Leuke photoshop is goed gedaan Nico (ook toch eventjes vermelden hé)

in het oranje ziet het er heeeeel goed uit vind ik persoonlijk.
            Carrosseriekleur en zwart valt ook nog mee, is iets discreter

welke is je voorkeur stef?

Ikben voorstander van dat oranje.
              WAAAAAAAAW

dat oranje is idd wel mega…
                hoewel gewoon ook al ferm is 😉 )

Gewoon mooi is carrosseriekleur, maar echt megagraaf is dat oranje 😉

6 reacties aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.