Vraag naar kleurcode lederen zetels

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Vraag naar kleurcode lederen zetels

• Maker
    Discussie
  • Hoi Porschisten,

Ik heb een 911 Targa 3,2 van 1986 in bordeaukleur (granatrot métallic) en beige interieu (tapijt & zetels)
    Ben op zoek naar de juiste benaming/kleurcode van de lederen zetels. Geen stickers te vinden op zetel.
    Via de constructeur heb ik volgende info
    Interieuruitrusting VY, Stoelcombinatie KZ4, Materiaal LE 100% Leder.. maar geen benaming of code.

Betreft beige, perforated Leather..

Wie kan een tip geven?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Wim

Deze 2 heb ik ook geblokt tot ze een voorstelling gedaan hebben.

ongelezen pedro offline Hallo Pedro, Voor je berichten…
      gelezen gtn offline Hoi GTN, wel even zo leuk dat jij je…

Dus zoals je ziet een geopend maar nog niks ondernomen, en de andere staat nog ongelezen en zijn van enkele dagen geleden.

Wim

Ik heb hem voor goedkeuring plaatsing een mail gestuurd om dit te doen, en de post geblokkeerd laten staan.
        En vanavond nog voor iemand, en deze mail staat nog geblokkeerd tot de voorstelling.
        Dus wie hem goedgekeurd heeft weet ik niet.

Vreemd dat er nog niemand een voorstelling gevraagd heeft van McPorsche? :ass:

Nee hoor naar hg8 gaan ( interieur) en daar worden ze weergegeven

enkel code van buitenkleur…
              toch bedankt!

Als je even PET raadpleegd ga je bij de code ook de keurbeschrijving vinden .
                Je kan ook je licht even opsteken bij Lakewell .

ik heb dezelfde vraag gesteld aan een stoffeerder en die heeft me verteld dat de spuiter de kleur moet zien om dan zijn verf samen te stellen. Dit omdat de kleuren afgaan en dat hangt af van kleur tot kleur en van de hevigheid van de slijtage. Hopelijk ben ik je van dienst geweest,

groetjes 🙂

Bij die van mij hangt er aan de binnenkant koffer een planner met alle gegevens uit fabriek…
                    Heb je daar al eens gekeken???

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.