vraagje

• Maker
    Discussie
  • wat is het verschil tussen een
    993
    993 c2
    993 4S

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Succes met je zoektocht en zeker het Forum op de hoogte houden.

ben vandaag gaan kijken maar is verkocht , daar staat ook de turbo dat is veel mooier met zijn dikke kont . heb dan maar besloten om een 4S of een 2S te koopen . liefst een 2S als ik er een vind .

Wel een mooie prijs voor een 993 als die goed is

4s

[quote=”danny porsche nr5″:1ndz63k2]is deze breed of niet ? ……
            http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=138813864 [/quote]

is de gewone breedte, is geen 4s desondanks het opschrift, zeker voor die prijs heb je er geen

4s

993 4s is de turbo maar zonder het motorisch aspect, dus remmerij, ophanging, aandrijving overbrenging

bij het interieur heb je niet de sportzetels die er bij de tubro wel zijn, tenzij als optie

uiteraard heb je de ‘bijzondere vleugel’ achteraan er niet op maar dat vind ik persoonlijk niet erg

En daarmee dus ook zonder de ophanging en de remmen van de turbo 😉

Dit is de 4 wiel aangedreven Carrera zonder de brede carrosserie van de S versie 😉

en een 993 4 (zonder de S) ben ik ook tegengekomen ?

993 = ontwikkelingsnummer van de 911 periode MJ94 tot MJ98.

993 C2 = bestaat niet , maar soms wordt de 2 wielaangedreven basis 993 Carrera zo aangeduid.
                        De naam “Carrera 2” is alleen gebruikt geweest bij de 964 serie*

993 4S = een Carrera met de brede carrosserie en onderstel van de turbo (zonder de spoiler) en 4 wiel aangedreven (net zoals turbo).
                        volledige naam 911 Carrera 4S

*bij de 911 , van de 356 heeft ook een Carrera 2 bestaan.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.