Vraagje

• Maker
    Discussie

• Patrick Stoop
    Deelnemer

Porsche 944 S van 1987.

Aan de (rechter)binnenkant van de motorkap zit een metalen plaatje met 3 schroeven vast.
      Weet iemand welke functie dit heeft?
      Bij het sluiten van de motorkap vind ik dat dit plaatje gevaarlijk dicht bij de positieve batterijklem komt.

Attachments:
      • fullsizeoutput_b5e.jpeg
      • fullsizeoutput_b5e-2.jpeg
    12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Wim

Gebruik nu deze, is de beste voor langdurig blijven zitten van je spiegel.

Wim

[quote=”Harley G” post=255572]Ik zou gewoon ff langs carglass rijden….:)[/quote]

En wat denk je waarmee het die doen. :happy: :happy: :engeltje:

thx, dat was mijn allerlaatste optie ook, maar misschien volgen er hier nog hints&tips

Ik zou gewoon ff langs carglass rijden….:)

dankje Gert, ik was er nog vergeten bij te vermelden dat het zwart kleefmateriaal moet zijn. het zou anders geen gezicht zijn door de ruit natuurlijk.

IMG_0052.JPG
                  Dit of toch maar voor de lijm kiezen?

IMG_0051.JPG

waarmee wordt tegenwoordig de binnenspiegel tegen de voorruit geplakt?
                    tec7 ken ik wel, maar ik zoek eerder iets in de richting van dubbelzijdige kleefband omdat dit veel netter werkt en onmiddellijk kleeft.

Getoonde uitvoering is perfect origineel bij 944 S.
                      Afdekplaatje gemonteerd op motorkap ter bescherming batterij.
                      De getoonde aansluitklem op de batterij + zit nogal hoog gemonteerd.
                      Wij hebben het metalen plaatje waarop de ruitklem is gemonteerd, bijkomend geïsoleerd.
                      Afdekking batterij bij Rose-Passion voor 7.00 €, of bij aankoop nieuwe batterij.

123

check out ebay 262906310568 (blijkbaar kan ik hier geen ebay links posten)
                        $_57.JPG

Nog geen 6 euro geleverd

123

tis denk ik meer cosmetisch om die inkijk te vermijden of om te vermijden dat iemand al te gemakkelijk aan de batterij kan prutsen dan echt om regen tegen te houden.

Mijne type 1 heeft het in ieder geval niet. Ik veronderstel dat het dient tegen het water…?
                            Bij de type 1 kan je als je langs de voorruit achter de motorkap kijkt, de batterij gewoon zien zitten. Die is dus helemaal niet beschermt tegen het vocht. ❓

123

een soort aansluiting op de regengoot
                              Heeft geen apart part nummer, hoort bij de klep, enkel op type 2’s voor zover ik me kan herinneren.

Van de fabriek uit was er een cover op de batterij.
                              Je kan bet iets vergelijkbaar maken vierkant plastic curver doos of zo afsnijden als een soort deksel

944.jpg

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.