vraagje 944 type 1

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening vraagje 944 type 1

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • SOLD to Germany

Eigenlijk al 2 weken terug tot een mondeling akkoord gekomen, maar het lukte niet om een gaatje te vinden in de agenda’s om de wagen daadwerkelijk te komen bekijken en testrijden. Bijgevolg heb ik hem 2 weken gereserveerd voor die man, die prompt een voorschotje overschreef.
      Een TA verzamelaar van het Zwarte Woud.
      Heeft al een gewone 944, een 944 silver rose, een Turbo Cabrio, een S2 en nu dus een celebration edition.

Binnen 2 weken (terug die agenda’s) komen ze hem oppikken.

Er waren ook nog 2 vlamingen geïnteresseerd. Eentje die mij relatief snel liet weten dan toch geen interesse te hebben omdat er een bepaalde optie ontbrak en iemand die 3 afspraken vastlegde en telkens in extremis annuleerde (lees: een time waster)

Wat komt er in de plaats hoor ik jullie denken? Wel….dat is het hem: niets
      Ik heb er geen tijd voor. 98% van de verplaatsingen maak ik met de daily beemer, 2% met de Moto Guzzi. Vrije tijd is er de laatste maanden amper en als die er al is spendeer ik die aan de 3 kids en vrouw. Dus same old same: de wagen stond hier en werd niet bereden.
      Dus maak ik nu van mijn hart een steen en koop ik niets meer…..fingers crossed dat het lukt.

0

neen dat klopt
        die krijg je, naast deze mooie set, gratis en voor niets erbij

0

In je advertentie:

– teledial rims with good tires

Staan blijkbaar niet op de foto’s.

0

:drink:
            Prima, dan klets ik er een paar duizend bij 🙂

0

Voor mij zou het beter zijn dat je hem volgende jaar nog hebt 😉

0

944 op de bucket list?
                Dan is zo iets toch het summum vind ik, samen met de silver rose 🙂

Nu, zoals gezegd, we zien wel wat het geeft….voort zelfde geld rij ik er volgend jaar nog mee, wat op zich geen straf zal zijn he 😉

0

yep, maar laten we deze topic niet bevuilen. Naar deze wilde ik vorig jaar eens gaan kijken en hij staat opnieuw te koop, bij dezelfde verkoper, ietsje duurder

0
                  Wim

Doel je op dit. :popcorn:

Tax shelter: Help! Het dak stort in

0

Ik bedoelde er ook niets mee hoor :engeltje: Ware het niet dat de fiscus mij op het moment behandelt als een crimineel omdat ik enkele jaren geleden investeerde in een taxshelter van Corsan :bounce: , dan zou ik zeker komen kijken. Een 944 staat op mijn bucket list!

0

bladerunner, weet ik hoor… :drink:

Wagen is inderdaad top, rijdt goed, is leuk, superinterieur, volledige historie, etc etc etc

Maaaaaaar het is terug zoals altijd: ik rij er niet mee, geen tijd: druk aant werk en als er al eens een vrij moment is dan spendeer ik die met de 3 kids.
                        Ik denk dat ik nu op een punt sta dat ik zeg: ik verkoop en ik koop een tijd niets meer (niet zeker of dat zal lukken 😀 )

De wagen staat nu een paar dagen te koop, we zien wel wat het doet.
                        Geraakt hij niet verkocht, dan blijft hij hier staan en geniet ik er met mondjesmaat van. Ik heb geen plaatsgebrek, en de centen heb ik ook niet direct nodig, dus no stress. :popcorn:

0

Ik bedoelde hier niets verkeerd mee hoor, ik dacht gewoon dat het de ex was van Ward en ik weet dat dit een zeer mooi exemplaar was. :respect2:

0

dat klopt helemaal Bones 🙂
                            Hier geen verdoken nicknames, what you see is what you get.

Wagen staat te koop, we zien wel wat het doet.
                            Indien niet verkocht, dan blijf ik er verder zelf van genieten.

0

De verkoper op Kapaza heet Stijn Gherardts en StijnG antwoord direct op de post van DST: 1+1=2?

Mooie wagen overigens :hail: Succes mer de verkoop!

0

Is volgens mij de ex van forumlid Ward.

0

alle hop, het duurde lang voor iemand iets neerpende :applaus:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.