vraagje aan 944 S2 eigenaars

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 vraagje aan 944 S2 eigenaars

• Maker
    Discussie

• davo
    Deelnemer

zeer nuttige info! doet me veel zin krijgen een porsche te kopen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
      • Denk ik niet… Dakke had een 944 S2 Cabrio…

[quote=”911-lover”:2eram395]

Die rode 968 Cabrio is van Retep968
          Daarachter staat de GT3RS van PPP356
          Van wie de zwarte WTL Cabrio is kan ik me zo niet meer direct voorstellen.

Dit is en fotootje genomen bij de start van de Jubileumrit 2 van het PorscheForum.nl[/quote]

Was hij niet van Dakke??

Die rode 968 Cabrio is van Retep968
            Daarachter staat de GT3RS van PPP356
            Van wie de zwarte WTL Cabrio is kan ik me zo niet meer direct voorstellen.

Dit is en fotootje genomen bij de start van de Jubileumrit 2 van het PorscheForum.nl

Die tweede is van iemand op het forum als ik mij niet vergis.
              Er net achter staat de 968CS van Koen (911-Lover)

Ik ben zo langzamerhand is aant rondkijken…en kheb al veel naar mijn goesting gevonden alleen wilt het budget momenteel ni mee (kheb juist appartement gekocht)

Het liefst had ik zo een 944 gehad
                http://www.kapaza.be/detail/2053763/Por … targa.html

maar met deze zou ik ook kunnen leven 🙂 )
                http://www.kapaza.be/detail/1896184/Por … 000km.html

In ieder geval meer dan Welkom hoor Davo !

En laat ons weten als we je kunnen helpen met je zoektocht.

mijn nick is wel geinspireerd op dit personage 🙂 P

tegen volgende zomer had ik er graag een hobbywagen bijgehad

Ne ligier…. da was ik ook al vergeten !

Maar het had gekunnen dat hij erop vooruit gegaan was hé.

Ik denk dat vooral die witte sokken hem de das om deden, nen echte “women repellent”

hallokes, den davo met ne porsche, hij reed wel met ne “LIGIER” 😀 hé mannen, nie moeilijk dat davo nooit aan een lief is geraakt!

WHOEHA ! den Davo zijnen Tetten Top 10 !!!

😆 😆 😆

Dat was ik al helemaal vergeten !

Thx Mushroom !

Den Davo !! 🙂
                            Met zijnen “Tetten top-10” !! (uitspreken met een zwaar Gents accent)

[quote=”davo”:clc1l5ca]zeer nuttige info! doet me veel zin krijgen een porsche te kopen[/quote]

@ Davo

Zeg, misschien stomme vraag, maar ben jij toevallig “Den Davo” uit Gent van vroeger op Studio Brussel ?
                              Die met zijn witte sokken ?

Voor de mensen die het programma “Hallo Hauttekiet” nog kennen

😉

Bij Ethias is er geen beperking op kilometers.
                                Je mag de wagen inderdaad niet gebruiken voor woon-werkverkeer.
                                Voor de rest onbeperkt rijplezier 😆 😆

Anoniem

Bij Ethias is de beperking dat je de wagen niet voor woon-werk verkeer mag gebruiken.
                                  Nog een tip: ik heb van een vriend vernomen dat touring ook zeer interessant zou zijn voor verzekeringen, zelfs nog beter dan Ethias. Hij is dan ook overgestapt met zijn 3 wagens naar Ethias.

zijn er bij classic car nu kilometer beperking of niet?
                                    omdat jullie er niet van spreken ne maat van mij mag maar 5000 kilometers doen op een jaar met zenne golf 1.
                                    Hij had die al na 3 maanden.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.