Home › Forum › Porscheforum mededelingen › Vraagje aan de Moderators………..!
- Dit onderwerp bevat 29 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 10 maanden geleden door Eric Gheuens.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Een engeltje uit Dubai, denk ik :engeltje: Zou die hand in de rechter bovenhoek vrouwelijk zijn? Blijkbaar nog gedecoreerd met kleine diamantjes (Google, weet je wel) :wtf: 😯
Holysh*t daar zou ik de eigenaar eens van willen zien… 😯 😯 😯 :wtf: :wtf: :wtf:
DST schrijft … zolang we maar niet op de man spelen …
….
worden nu ook al homofoob of hoe zit dat hier???? :happy:
Ik vind het dan toch wel heel belangrijk dat we de Humor hoog houden, dus niet dat we geen grappen meer maken en geen bijdehandjes meer plaatsen omdat sommige dat niet begrijpen (cq zich persoonlijk aangesproken voelen of gaan denken voor een ander)… zou ontzettend jammer zijn!!
Er moet wat mij betreft veel worden gelachen anders is er echt geen reet meer aan in het leven!
Dus BIG UP voor de grappenmakers onder ons, zelfs als het zwartgallig is!! :happy: :happy: :happy:
[quote=”Harley G” post=261641]
Ik heb er persoonlijk geen problem mee om een URL aan te passen wanneer dit gevraagd wordt.
fantastich :up:Van ons verwachten dat we elke week alle links gaan testen op hun werking, is absurd. Is er een defecte link => meld het gewoon en we zullen dit zo snel als mogelijk aanpassen!
[color=#ff0000]Dat vroeg ik ook niet, ik vroeg enkel om de links in naslagwerk die niet werkten even te verwijderen, niet van elke link in elk draadje wat hier gepost is.
Naslagwerken staan er dan maar als er niets werkt, kun je het net zo goed allemaal vegen en geen afdeling naslagwerk hebben. :salut: [/color][/quote]Dat er zich altijd een vrijwilliger kan aanmelden om de gewreekte links eens te copy/pasten, doorzoeken, aan te passen en hier terug te pleuren. Je moet niet persé mod zijn daarvoor 💡
‘k Heb ooit eens 5 dagen ellenlange XLS lijsten zitten doorspitten om op een bevriend forum zoekwoorden te taggen voor hun nieuwe zoekfunctie. Ik was daar toen ook geen mod :salut:[quote=”plumber” post=261655]Moraal van het verhaal: geniet van het leven en geniet van jullie Porsche en laat iedereen in vrede leven. Amen :D[/quote]Prachtig verwoord en pure waarheid. Vandaag droog weer en propere wegen : al een Mc Laren, een Ferrari en enkele mooie Porsches zien voorbij komen. Jaloers dus de P uit de garage gehaald en zelf ook een dertigtal kilometers op mooie (veld)wegen aan het cruizen geweest. En op de grotere wegen een donkergrijze 991 targa (GTS denk ik) en rode 991 tegen gekomen. Mooi even met de grootlichten elkaar begroet. Soms kan het leven irl toch zovele malen mooier zijn dan een virtueel “iets”. Nu staat de P al terug mooi in zijn garage. Straks even met een quick detailerproduct over gaan en als hij volledig is afgekoeld terug aan de druppellader en zijn winterdoek erover.
Ik ga mij permitteren ook eens te antwoorden… ik zit al van oktober 2007 op dit forum blijkbaar… wat gaat de tijd snel…
Ben godverd*mme mijne jubileum vergeten te vieren verleden jaar… :bounce:Maar -ik denk toch- dat de meesten hier zitten omdat we allen dezelfde hobby hebben: wagens en meer bepaald Porsche !
Wat ik dan spijtig vind is dat iedereen hier op elkaar aan het kappen is….Ik doe mijn hoed af voor mensen die moderator zijn, geweest zijn en nog zullen zijn.
Het is geen simpele taak. Je krijgt alle gedonder op uwe kop en dat allemaal gratis en voor niets… Dat is dan de “dank u” voor de inzet…Ikzelf ben voorzitter van een (business) vereniging. Als je ziet wat een gedonder en gezever ik over mijn hoofd krijg… en als je dan weet dat ik daar niks aan verdien… Vaak denk ik dan ook: waarom doe ik dat toch….Ik denk dat moderatoren dat ook vaak moeten denken…
Dus bij deze: chapeau aan allen die reeds moderator zijn geweest en/of het zijn, ik doe mijn hoed af voor jullie en bedankt voor jullie belangeloze inzet !De anderen: wees blij dat er mensen zijn die het willen doen; het forum zou niet draaien zonder hen… En staat een topic je niet aan, lees het dan niet meer en alles is opgelost.
Ik zie wel dat er hier een paar rondhangen die graag al eens het vuur aan het lont willen doen…Moraal van het verhaal: geniet van het leven en geniet van jullie Porsche en laat iedereen in vrede leven. Amen 😀
En wat was de vraag? Of ik dat gevoel ken? Ja, ik ken dat gevoel maar al te goed.
Mijn reflex was om je lijstje voorwaarden aan te vullen met nog een aantal andere zaken…
Grappig bedoeld maar wellicht dan weer verkeerd opgenomen door iemand anders. En zo blijf je bezig.En dat “aanstoken” was niet op jou bedoeld, Mushroom. Jij bent niet subtiel genoeg.
Ken je dat gevoel, je ziet een thread verschijnen, ‘t zit er direct bovenarms op, en op dat moment ontspringt er aan je duivelse brein een keigoeie mop. Je weet ondertussen dat ze jou *wel* durven aanpakken, maar andere personen die hier al meer dan één lontje aangestoken hebben niet, dus je houdt je goeie mop voor jezelf om weer geen humorloze stomme commentaar te krijgen.
Maar die mop blijft borrelen :sarcastisch
Uiteindelijk, na meer dan 2 dagen besluit je ze toch online te gooien en voila: alles wat je op voorhand al wist gebeurt gewoon.
“Doe het dan niet” hoor ik jullie denken.
“Koop een pakje humor” denk ik dan :up:Verder zijn ‘t hier ook altijd “dezelfde” die mails vol bedreigingen en erger toegestuurd krijgen, but that’s none of my business :loser:
En we zijn weer begonnen met commentaar te geven op de moderators, hoor! Best eens de titel lezen van dit topic.
Voor mijn part maken jullie een topic aan “lekker uithalen naar de mod’s” als dit jullie gelukkig maakt maar in dit topic zal ik geen verdere commentaar op ons toelaten! :what:
Het valt mij ook op dat bepaalde mensen graag het vuur wat komen aanporren als er iets smeult. Ik zou willen vragen om hiermee te stoppen. Koop u een open haard of wordt smid. Dat is een uitstervend beroep.Ik heb er persoonlijk geen problem mee om een URL aan te passen wanneer dit gevraagd wordt. Van ons verwachten dat we elke week alle links gaan testen op hun werking, is absurd. Is er een defecte link => meld het gewoon en we zullen dit zo snel als mogelijk aanpassen!
Ter verduidelijking: zo snel mogelijk wil zeggen dat het eventjes kan duren! Wij hebben ook allemaal een voltijdse job, een (half) gezin en nog een leven buiten het forum!En vergeet niet! Als je het forum graag mee wil verbeteren, staat het je vrij om onderaan de pagina op “moderator worden” te klikken. Je bent welkom!
Die amerikaanse 964s staan precies op stelten :what:
Das echt de voorloper van ne cayenne
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.