Home › Forum › Porscheforum mededelingen › Vraagje aan de Moderators………..!
- Dit onderwerp bevat 29 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 10 maanden geleden door Eric Gheuens.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Da’s het nadeel van op een forum te zitten vol mannen met kleine pietjes (a ja, want we hebben ne Porsche, heb je ‘m?)
Als iemand zich geroepen voelt om mod te worden… De vereisten zijn:
– Bereidwilligheid om af en toe een url aan te passen
– In het bezit zijn van meerdere nicknames 8)als ik dit zo lees vraag ik mij wel een beetje af wat er hier allemaal aan de hand is…… :wtf: 😯
[quote=”cabrio wim” post=261541]Beste zal zijn dat ik hier niks meer ga vragen of posten, en net als de meeste gewoon ga meelezen. [/quote]Doe ik ook terug en ik betrap mezelf hier weer dat ik toch nog even reageer. Na een mail ontvangen te hebben waar ik even bleek van werd heb ik het wel gezien. De verwijten en zelfs dreigementen waren niet min. Waarbij ik mij vragen stel hoe ze aan mijn mailadres zijn geraakt? De naam noemen ga ik niet doen. De persoon in kwestie zal wel weten dat ik het over hem heb. Dus ik lees alleen nog maar en volg wel de interessante delen. Zelf vind ik het spijtig maar sommigen verkloten hier wel echt de boel.
Niets van aantrekken Wim, titel kan niet duidelijker zijn.
Als ik het goed zie, bestaat/bestond dergelijke topic nog niet, lijkt mij een handige topic om een vraag in te plaatsen en niet elke keer een nieuwe topic moeten aan te maken :popcorn:Sorry hoor 😳
Ik vroeg gewoon iets aan de Mods, waarvan ik denk dat dit onder hun taken valt als moderator zijnde. 😥
Beste zal zijn dat ik hiet niks meer ga vragen of posten, en net als de meeste gewoon ga meelezen.
Prettig weekend allen. :salut: :salut:
mannen, niet opnieuw beginnen ruzie hé t’was nu net rustig :happydance:
[quote=”ZUFF-718″ post=261531] is het Hi-octane dan antwoord je simpel aan @Hi-octane
Is het Deepee; dan antwoord je aan @DeepeeJe maakt het allemaal verwarrend. Bepaalde recente forumleden raken zo de weg kwijt in al die “Nicknames” hier :coolness: [/quote]
Wees gewoon zo sportief om gewoon je eigen te zijn. 💡
Is wel makkelijk als er wat/iets is om je zo te kunnen verstoppen achter een fake name. 💡
Dus wie maakt het verwarrend, ik of deepee of is het hi-octan102……..ik weet het niet meer. 🙁Beste Wim
Wil je zo vriendelijk zijn om in het vervolg te antwoorden aan diegene die jou vraag beantwoord heeft : is het Hi-octane dan antwoord je simpel aan @ Hi- octane ; dit uit zich ook in een zekere zin van respect naar de Mods toe
Is het Deepee ;dan antwoord je aan @Deepee
Je maakt het allemaal verwarrend.Bepaalde recente forumleden raken zo de weg kwijt in al die “Nicknames” hier :coolness:
Het is toch niet aan jou om met een bepaalde voorkennis bepaalde identiteiten per ongeluk of per abuis te verwisselen !Keep it friendly for 2018 please and do not argue about small items,or send a friendly pm direct to the Mods
@deepee, titel aangepast, en hoop dat je er dan zo wel met kan leven.
Want als forumleden of ik geen vraag aan jullie mogen stellen, naar wie moeten we ons dan wenden.
En voor we weer een discussie krijgen, was goed bedoeld hoor voor allen hier op het forum net als het vorige, en zo weer eens werkende of nieuwe verwijzingen te krijgen. 💡
@ Wim, ga niet grag off-topic, maar ben toch blij dat ik een benzine rij, en geen Kjen…., want lang zal dit nu toch niet meer duren :driver:
https://www.demorgen.be/economie/diesel-wordt-in-2018-even-duur-als-benzine-b478038d/
En nu terug on-topic, …………even moeilijk doen … 😀
[quote=”hioctane102″ post=261512]Ik zie het NIET als mijn taak om permanent te waken of een link in een oude post of archief al dan niet nog werkzaam is. En zeker niet om deze actief te gaan opsporen. Simpel, klaar.
Het siert jou indien jij je taak in het verleden zo toch hebt ingevuld en vraag me tenslotte af waar zo’n algemene topictitel dan weer op slaat?[/quote]
@deepee, dan vraag ik mijn eigen af wat je daar zit te doen als moderator, lekker belangrijk te wezen of zo en geen donder uitvoeren.Ik kwam er gewoon achter omdat een forumlid iets zocht, en daardoor ging ik naar naslagwerken om de link te kopiëren en te plaatsen.
Toen zag ik dat er 4 links niet meer werkten, en dit was precies nog geen 2 minuten werk omdat te checken wat werkte en niet.
Had ik erbij gekund had ik het gelijk zelf gedaan, want dan hoef jij jouw dure tijd niet in te stoppen, gebruikt die maar om half naakte vrouwen en Porsches te zoeken. 😥Waarom deze topictitel, lijkt mij duidelijk, er is er ook een met wat is er met het forum aan de hand dus voor die vraag die ik had die titel bedacht, maar niet verwacht dat jij er niks aan wilt doen. 🙄
Dus moderator zijn houd in: een fake naam gebruiken, op vraag van topic starter niets af splitsen omdat het draadje totaal ontspoort, en niets meer aanbrengt aan vraag, de bezem nooit uit de kast halen enz, enz, enz.Maakt mij niet uit hoor, maar forum is er toch om informatie uit te halen, en deze dan niet up to date is, wat moeten David en Peter moeite doen om alles perfect te laten verlopen, want daar over klagen mag/mocht dan wel. :think:
@DST, was 21.00 uur vandaag. 😀
@ Nee, diesel is goedkoper, dus zou mij vlug een Kjen gaan aanschaffen.grapjassen. 😉
Ik zie het NIET als mijn taak om permanent te waken of een link in een oude post of archief al dan niet nog werkzaam is. En zeker niet om deze actief te gaan opsporen. Simpel, klaar.
Het siert jou indien jij je taak in het verleden zo toch hebt ingevuld en vraag me tenslotte af waar zo’n algemene topictitel dan weer op slaat?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.